Klacht Redcoon Benelux B.V.: omruiling koelkast

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 73161
Gebruiker
monicalubarda@upcmail.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zit op de dag af 25 dagen zonder koelkast, daar een koelkast prioriteit no:1is had dit nooit mogen gebeuren! Belachelijk om iemand zo lang zonder koelkast te laten zitten! De koelkast Ariston Hotpoint E4D was in 4 maanden tijd voor de 3e keer kapot, Drie keer verschillende klachten via Ariston 2 keer gerepareerd (naar tevredenheid) maar het hoort niet. Bij de derde keer redcoon benaderd voor een omruiling, 1augustus kapot gegaan, 5 augustus opgehaald nu 25augustus (vele mails en telefoontjes later) nog steeds geen nieuwe koelkast. En het kan nog wel 14 dagen duren voor een uitspraak! Daar ik dit weekend en het weekend erop toch echt een koelkast nodig hebt, weet ik even niet wat ik moet doen. Ben bang dat ik een nieuwe koelkast moet kopen en dan achter mijn geld aan gaat. Redcoon hete prijzen en vuurspuwende klanten.

De oplossing

Per direct geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste Monica Lubarda- ZeedijkHartelijk dank voor je bericht.Naar aanleiding van je klacht zijn wij de situatie voor je nagegaan. Allereerst onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij hebben de reparatierapporten ontvangen en er staat inmiddels een nieuwe bestelling voor je klaar. Zodra deze ons magazijn heeft verlaten zul je hier een bevestiging van ontvangen per e-mail. Naar verwachting zul je de nieuwe koelkast uiterlijk begin volgende week in huis hebben.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
  2. Auteur
    monicalubarda@upcmail.nl
    Datum
    Maandag 1september nieuwe koelkast ontvangen. Wat ik als erg frustrerend heb ondervonden is dat je telefonisch niet verder komt dan een persoon die niets meer kan zeggen /doen dan zeggen het vervelend te vinden, maar verder niets voor je kunnen doen. Plus emails die minimaal beantwoord worden. Bij langdurende beslissingen geef een leen toestel. 1 Maand zonder koelkast ik geef het ze te doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monicalubarda@upcmail.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen