Opgelost door Redcoon Benelux B.V.: onderdelen afzuigkap defect in doos,

hugo

Op maandag 24 november is via post nl een afzuigkap afgeleverd die wij 20-11-2014 hebben besteld bij redcoon .nl toen ik de afzuigkap uit de doos haalden en de bijgeleverde filters bekeek waren deze ingedeukt ik heb op 25 november contact gehad met mevr Carla de Beer op haar verzoek via email het schade formulier ingevuld en de foto,s opgestuurd zij zou dan voor de verdere afwikkeling zorgen ik heb op 03-12-2014 een email gestuurd om opheldering over de afhandeling ik heb nog steeds geen reactie.

Snelle afhandeling van mijn klacht

Redcoon Benelux B.V.
    Beste kees van der roest,Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!Wij vinden het erg jammer dat je jouw bestelling beschadigd hebt ontvangen, uiteraard is dit nooit onze intentie geweest. Dit probleem lossen wij graag zo spoedig mogelijk voor je op. Helaas hebben wij nog geen foto's van je mogen ontvangen. Waarschijnlijk zijn de bestanden die je hebt verzonden te groot. Wij adviseren je de foto's te verkleinen of ons meerdere e-mails te versturen met één foto per e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
    hugo
    Ik heb de foto,s in meerdere e mails verzonden hopelijk op een goede afhandeling van de klacht.
    Redcoon Benelux B.V.
    Beste kees van der roest, De foto's hebben wij inmiddels van je mogen ontvangen, hartelijk dank hiervoor.De foto's zijn doorgestuurd naar onze afdeling Returns & Repairs voor de afhandeling van jouw klacht.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
    hugo
    Ik ben nog steeds in afwachting van de volledige afhandeling zodra die is afgerond zal ik mijn beoordeling geven.

hugo

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?