Klacht Redcoon Benelux B.V.: Phillips smart tv defect geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 81529
Gebruiker
anton
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik krijg een defecte Phillips tv geleverd word verwezen naar Phillips service
na een aantal uren werkt hij nog niet, ik terug naar redcoon zij melden kan geen nieuwe leveren maak maar gebruik van 14 dagen winkel terugstuur garantie de formulieren worden toegezonden visa versa de tv maar geen geld terug wat wel belooft was, dus je moet maar goedvinden dat als je wat bij een internetwinkel koopt, defect geleverd kan worden en daarna een gerepareerd artikel terug krijgt na een week of 3

De oplossing

een geheel nieuwe of anders geld terug , maar geen gerepareerde, die kan ik wel op marktplaats kopen

3 reacties

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste anton,Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Via e-mail hebben wij jouw klacht reeds beantwoord. Het is nooit leuk een defect artikel te ontvangen, uiteraard helpen wij je graag dit probleem op te lossen. Helaas kunnen wij niet ingaan op je verzoek het aankoopbedrag terug te betalen. Het toestel wat je hebt aangeschaft, is op naam van jouw bedrijf aangekocht. Hierbij gelden helaas niet de voorwaarden zoals bij consumentenkoop. Kijk voor meer informatie op: http://www.redcoon.nl/revocationHet defecte toestel hebben wij inmiddels ontvangen en zal bij ons worden gerepareerd door de fabrikant.Je ontvangt van ons een e-mail zodra je gerepareerde product weer naar je teruggestuurd wordt.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
  2. Auteur
    anton
    Datum
    Patrick van der Velden heeft vertelt dat ik de tv retour kon sturen en mijn geld terug gestort werd, omdat hij niet dezelfde nieuwe kon leveren.
    Het lijkt mij heel logisch dat als je een defect product, geld retourneert of een nieuw product ook al wordt de rekening door een bedrijf betaald.
    Als je je verschuild achter een regel, een particulier heeft andere rechten als een bedrijf dan vraag ik me af wat voor bedrijf is Redcoon
  3. Auteur
    anton
    Datum
    Tot op heden niet vernomen van REDCOON, op 30-09-2014 betaald sinds die tijd zonder tv en zonder retour bedrag of een andere tv.
    Laten we wel wezen als je een nieuwe tv koopt via internet bij een bedrijf zoals REDCOON die bij allerlei instanties is aangesloten, wat betreft waarborgen etc. Hoeveel vertrouwen moet je hebben in een internet winkel!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen