Klacht Redcoon Benelux B.V.: Redcoon weigert te leveren

Klachtnummer
# 64057
Gebruiker
rbps
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 30 mei j.l heb ik een bestelling geplaatst voor een GoPro camera. Tot op heden (16 juni) heb ik nog niks ontvangen en wordt er door de medewerkers van Redcoon geen leverdatum afgegeven.
Het pakket is zonder huisnummer verstuurd en door PostNL retour gestuurd. Na zelf maar contact opgenomen te hebben met PostNL, kreeg ik van hen de bevestiging dat de retourorder op 5 juni terug geleverd is bij Redcoon.
Redcoon zelf geeft aan niks retour gehad te hebben en tot die tijd verzenden zij niks naar mij. M.a.w. ben ik de dupe van een geschil tussen Redcoon en PostNL.

Tevens kan ik niet annuleren, omdat Redcoon geen geld terug geeft alvorens een pakket retour is.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling per ommegaande geleverd zien worden. Het lijkt mij niet te bedoeling dat ik als consument de dupe wordt van een geschil tussen Redcoon en PostNL.
Tevens lijkt mij een compensatie op zijn plek, daar waar ik dagelijks achter mijn order aan moet vissen en Redcoon mij niet pro actief op de hoogte houdt van de status van mijn bestelling, maar zich constant schuil houdt achter een retour order.

2 reacties

  1. Auteur
    Redcoon Benelux B.V.
    Datum
    Beste rbps,Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Allereerst onze excuses voor het ontstane ongemak. Helaas duurt de retourzending in jouw geval langer dan gebruikelijk, jouw retourzending is nog niet verwerkt in ons magazijn. Wij zullen niet meer wachten op de verwerking van je retourpakket, maar je nieuwe bestelling direct in werking zetten. Zodra je order ons magazijn heeft verlaten ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Met vriendelijke groet, Saskia
    Namens het redcoon Webcare-Team
  2. Auteur
    rbps
    Datum
    Lever proces is niet in werking gezet n.a.v. mijn klacht. Het toeval wilde dat de retour tijdens het schrijven van de reactie op mijn klacht werd verwerkt. Tevens was opeens de SD-kaart niet meer op voorraad. (Deze zat bij mijn retour). Erg slechte afhandeling, wordt totaal niet serieus genomen, elke opmerking over een compensatie werd genegeerd

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?