Klacht Redcoon Benelux B.V.: Redcoon zeer slechte garantie geen terug betaling

gertjan

Tv gekocht bij redoon nl garantie bijgekocht bij redoon nl
tv is stuk gegaan binnen de garantie .

Na meedere mails en telefoontjes aan redcoon kreeg ik eindelijk acoord voor reparatie
moest echter wel de € 245,92 zelf voor schieten.

Na weer een hoop gedoe moest ik heb declareren bij een duits bedrijf , ik koop in nl garantie op een nl produckt iemand het dan in het duits laten uitzoeken is onfatsoenlijk
na weer veel gedoe bevestings brief gekregen op 12-08-2014 dat het berdrag uiterlijk binnen 8 weken op mijn rekening gesort zou worden , u raad het al tot heden niks.

vandaag weer contackt met redcoon gehad die beweren een of andere mail gestuurd te hebben , die was volledig blanco heb ik ook niet op gerageerd ervanuitgaande dat het een foutje was .

Redcoon geeft aan dat ik het maar met itonia moet uitzoeken in het duits

ik vind dit echt schandalig ik spreek geen duits en heb hem bij redcoon gekocht bij een nederlande winkel

Heel snel mijn volledige reaparatie bedrag overmaken van 245,92 naar het goede rekening nummer,

Ik zou iedreen ook aanraden om nooit meer via redcoon te kopen

als ik niet binnen 1 week goed geholpen ben draag ik het over aan rechtsbijstand

Redcoon Benelux B.V.
    Beste gertjan,Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Vervelend dat je de reparatiekosten nog niet hebt vergoed vanuit Itonia. Vanuit je klacht begrijp ik dat je van Itonia de bevestiging hebt ontvangen voor de terug betaling.Graag wil ik je vragen alle communicatie die je met Itonia hebt gehad door te sturen naar feedback@redcoon.nl. Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
    gertjan
    Geachte recoon ik heb julie 6 e mails doorgestuurd naar opgegeven e mail adres ook met de bevestigingen dat er uitbetaald zou worden . en de lege e mail waar ik volgens een mederwerker op had moeten reageren . ik wacht u reactie af ik verwacht spoedig mijn terug betaling 10 weken wachten is niet echt klant vriendelijk
    Redcoon Benelux B.V.
    Beste gertjan, Bedankt voor het doorsturen van de communicatie.
    Wij nemen contact op met Itonia om de terugbetaling voor u na te gaan.Met vriendelijke groet, Saskia namens het redcoon webcare team
    gertjan
    Geachte redcoon. Nog steeds mijn goedgekeurde declaratie terug gestort gekregen ik mag aannemen dat als.Julie.een klacht in behandeling. Nemen dat dit snel zouden moetten kunnen oplossen
    Mocht ik einde van deze week niks opgelost zijn ga ik mijn klacht verder op internet melden bij o,a thuiswinkel.org
    Redcoon Benelux B.V.
    Geachte Gertjan,Vandaag hebben wij u een e-mail verzonden met betrekking tot de afhandeling van de schade bij Itonia.Helaas heeft uw terugebetaling vertraging opgelopen. Het bedrag zal op korte termijn op uw rekening staan, wij nemen volgende week opnieuw contact met u op om de status bij u na te gaan.Met vriendelijke groet,Saskia namens het redcoon webcare team
    gertjan
    Eindelijk na 3 maanden het bedrag terug gehad! Ben nog steeds heel erg teleur gesteld in de totale afhandeling van de garantie , zelf veel geld voor schieten en dan 3 maanden moeten wachten mailen in Engels en Duits is schandalig als je 80 euro voor de garantie heb betaald aan redcoon nl ik koop hier nooit meer
    gertjan
    Kees laatste reactie garantie afhandeling zeer slecht bij deze winkel

gertjan

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?