Klacht Redcoon Benelux B.V.: reperatie van mijn laptop

Bas Jacobs

eind april laadde mijn laptop niet meer op. omdat ik bij jullie verzekerd ben kon ik de laptop naar jullie opsturen en zou die gerepareerd worden. 23 mei krijg ik van laptop van jullie retour na reparatie loopt er een grote blauwe streep door mijn beeldscherm. ik meteen contact met jullie opgenomen en door een medewerker wordt er mij op het hart gedrukt dat wanneer ik hem direct retour stuur hij met spoed gerepareerd zou worden.

een maand later krijg ik van jullie een email met daarin een factuur van 170 euro voor de reparatie van het beeldscherm. een defect wat is ontstaan nadat ik hem bij jullie ter reparatie heb gestuurd waar ik voor moet gaan betalen.

ondanks weken te hebben gecommuniceerd met de customerservice geven jullie aan dat ik de factuur moet gaan betalen, aangezien ik niet kan bewijzen dat ik het defect niet heb veroorzaakt. de dag dat ik me laptop gerepareerd terug kreeg heb ik hem opnieuw terug gestuurd en jullie houden mij verantwoordelijk wat dat defect

excuses, het product gerepareerd zonder hiervoor te moeten betalen.

Bas Jacobs
    klacht is niet verholpen, teleurstelling overheerst. schandalige after sales, zou iedereen ontmoedigen iets bij redcoon te kopen. na verkoop sta je er alleen voor, zelfs een je een verzekering hebt afgesloten. een waardeloos bedrijf met schandalig slechte service. je wordt bedonderd waar je bij staat, maar omdat ze traag reageren, vragen ontwijken heb je geen poot om op te staan.

Bas Jacobs

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?