Klacht Redcoon Benelux B.V.: Tefal stoomgenerator

chris

Op 21-10-2013 een tefal stoomgenerator bij redcoon gekocht, vanaf dag 1 werkt apparaat niet goed, slaat elke keer af tijdens gebruik na +/- 10 minuten, dan moet je hem weer opnieuw opstarten duurt ook erg lang 5 minuten. Vele malen contact gehad met redcoon, e-mails en telefonisch, het apparaat is 2 maal opgestuurt geweest en tot 2 maal toe is er niets aangedaan, hij werd gewoon weer na mij opgestuurt met de mededeling dat er niets mis me was. Op 7-02-2014 heb ik een e-mail gestuurt dat ik een nieuw apparaat wil of mijn geld retour, op 8-02-2014 kreeg ik een e-mail retour dat ze het naar de betreffende afdeling hadden gestuurt, daarna heb ik niets meer vernomen van redcoon, wat nu te doen, ik zit met een nieuwe niet goed werkend apparaat.

Ik vertrouw redcoon niet meer dus wil ik mijn geld €203 terug

Redcoon Benelux B.V.
    Beste Chris,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!Wij vinden het erg jammer dat u een klacht over uw aankoop heeft, uiteraard nemen wij deze graag aan ter reparatie. Bij uw voorgaande reparatie hebben wij, net als het repair-center, helaas geen defect geconstateerd. Op ons verzoek heeft u een uitgebreide klachtomschrijving per e-mail toegezonden, hartelijk dank hiervoor. Naar aanleiding van de uitgebreide klachtomschrijving hebben wij u een retourformulier verzonden, graag ontvangen wij het artikel zodat wij de klacht opnieuw voor u kunnen onderzoeken.Zodra wij het product hebben ontvangen in ons magazijn ontvangt u een bevestigingsmail.
    Helaas is het in uw geval niet mogelijk om direct het aankoop bedrag terug te storten of het toestel direct om te ruilen. Vooralsnog gaan we er vanuit dat de klacht nu wordt opgelost.Met vriendelijke groet, Saskia
    Namens het redcoon Webcare-Team
    chris
    Beste redcoon,
    omdat product niet goed werkt en tot 2 maal toe eerder al is opgestuurt, ik heb het product 20-02-2014 weer aan u opgestuurt dat is dus de derde keer. Omdat mijn klacht binnen 6 maanden was heb ik volgens de wet recht op mijn aankoop bedrag terug, u kunt wel schrijven helaas kunnen wij het aankoop bedrag niet terugstorten, maar volgens de wet zal u het toch moeten doen, en dat eis ik daarom ook.
    mvg,
    C.zondag

Ook een klacht indienen over Redcoon Benelux B.V.?