Opgelost door Redd Foxx: afhandeling ondeugelijk product

jans

Ik heb een korte broek gekocht. Deze was na enkele weken helemaal verkleurd. Dus we zijn naar de winkel gegaan. Deze heeft de broek opgestuurd naar de maker (g-star). De conclusie was dat de broek idd niet goed was. Dus ik zou mijn geld terug krijgen. Maar in plaats daarvan, kreeg ik een tegoedbon. Waardoor ik verplicht ben om in deze winkel iets weer te kopen. Ik wil graag gewoon min geld ipv een bon waar ik niks aan heb. De winkel wil dit echter niet doen. Het gaat hier om een bedrag van 79.90 euro.

Ik wil graag geld ipv een tegoedbon.

Wij vinden dat Redd Foxx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

jans
    Ik heb mijn geld terug gekregen. Ik weet echter niet of dit nou door de consumentenbond of door mijn eigen optreden komt. De eigenaar belde mij dat hij het geld over zou maken op mijn rekening. En verzocht mij tevens vriendelijk om de winkel in de toekomst niet meer te betreden. Omdat hij het niet netjes van mij vond dat ik vroeg om mijn geld terug. Ik ben ten allen tijde zakelijk en rustig geweest. Blijkbaar houden ze gewoon niet van assertieve mensen die voor hun rechten opkomen.

jans

Ook een klacht indienen over Redd Foxx?