Klacht Reddy Keukens: Alle nazorg na levering gebeurd niet of extreem traag en zonder communicatie

vanHeuvenGoedhart604

Op 14-09-2018 heeft Reddy een door ons bestelde keuken geplaatst. Bij plaatsing ging het meeste nog goed, maar miste de wijnkoelkast, een plint was te kort, een aantal schroeven voor handvaten was te kort en er minste een opvulplank.

Op zich jammer, maar kan gebeuren. Sindsdien zijn we bezig die items voor elkaar te krijgen. Tot op de dag van vadaag is niet alles geregeld, zo missen er nog steeds handvatten en een die opvulplaat.

Inmiddels is tot een keer of 5 toe gecommuniceerd dat alles er was en dat we weer een afspraak hadden. 2 van die afspraken zijn geheel niet nagekomen waarbij we er bij nabellen achterkwamen dat toch niet alles er was.

Een andere dan bestelde wijnkoelkast is ergens eind januari geplaatst, daar zou ook de rest bij gedaan worden maar dat was niet zo. De geplaatste wijnkoelkast was niet goed... Na nog weer twee afspraken zit er inmiddels sinds deze week een wijnkoelkast in die voldoet... maar ook die monteur kwam weer zonder de extra onderdelen en zonder de schroeven.

Een van de meest irritante feiten in de samenwerking is wel dat telkens weer slecht gecommuniceerd wordt. Er wordt beweert dat mensen zelf in het magazijn de spullen gevonden hebben en dat alles goed komt, maar bij een volgend bezoek zijn de spullen er weer niet omdat ze niet te vinden zijn. Afspraken die niet doorgaan worden niet afgezegd waardoor je voor niets een dag thuis zit, updates gedurende het proces worden niet gegeven, zelfs als die wel beloofd zijn.

Ik wil dat de keuken eindelijk af is, ik wil tegemoet gekomen worden in de kosten (van het herhaaldelijk vrij moeten nemen, ook als ze niet op komen dagen).

Wij vinden dat Reddy Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Reddy Keukens?