Klacht Reed Business: Niet maandelijks kunnen opzeggen van Xprt HR abonnement naar jaar lidmaatschap

Klachtnummer
# 360651
Gebruiker
Kim2019
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf 2018 1 maart heb ik een jaar gebruik gemaakt van online
HRM abonnement bij Reed . Per 14 maart 2019 il. heb ik per mail aangegeven niet meer gebruik te willen maken van de online service voor het komend jaar. Echter wordt er door Reed aangegeven dat mijn lidmaatschap pas per 20 feb 2020 kan beëindigd.

Gewenste oplossing

Wettelijk advies en hulp richting bedrijf Reed business

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reed Business hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Reed Business
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Reed Business?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen