Klacht Reed Business: Opzegging abonnement dagblad de Boerderij a € 95,00 per mnd

Klachtnummer
# 182784
Gebruiker
Arie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, ik had gebeld naar Reed Buseniss om het abonnement van mijn vader ( 83 jaar) per direct te beeindigen. Nu zei een mevrouw dat 3mnd opzegtijd was wegens een kwartaalabonnement.
Bij navraag Consumenetenbond bleek dat niet te kloppen, het was nl. 1 mnd.
Dus terug gebeld en een andere mevrouw was het daar inderdaad meeeens en dat zouden ze aan mijn vader schriftelijk bevestigen, maar nu kreeg mijn vader een brief dat het abonnement per 31 december pas word beeindigd en dat hij vanaf die datum geen uitgaven meer krijgt.
Ik vind dat Reed Buseniss de regels aan hun laars lapt en oude mensen geld uit hun zakken klopt met zowiezo al een duur betaald dagblad vam ruim € 90,00 per mnd.
Meer als € 1000,00 per jaar.
Hopelijk komt door dit bericht zulke streken van deze mevrouw niet meer voor.

De oplossing

Zo snel mogelijk beeindiging van dit veel te dure abonnement

1 reactie

  1. Auteur
    Reed Business
    Datum
    Geachte heer van Stralen,

    Wij hebben u een berichtje gestuurd per email met het verzoek de gegevens van uw vader door te mailen, zodat wij e.e.a. opnieuw kunnen bekijken/beoordelen.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service
    Reed Business Information