Klacht Reed Elsevier: Abonnement blijkt duurder dan afgesproken

Klachtnummer
# 509942
Gebruiker
J Kramer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement afgesloten : 3 maanden voor € 15.
Daar heb ik ook een factuur van gekregen.
Nu krijg ik weer een factuur en wordt gezegd dat het € 15 per maand is.
Maar zo heb ik het abonnement niet afgesloten.

De oplossing

ik wil het bedrag betalen dat bij de aanmelding vermeld stond. En ik wil dat Elsevier stopt met het sturen van herinneringen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reed Elsevier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reed Elsevier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen