Klacht Reed Elsevier: betaald bedrag voor teruggezonden bestelling wordt niet terugbetaald

Klachtnummer
# 253505
Gebruiker
G. Verweij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16-11 heb ik een aantal publicaties besteld.
Op 30-11 was de bestelling nog niet geleverd. Bij telefonische informatie en
via E-mail is gebleken dat de bestelling niet gevonden kon worden.
Verder bleek dat de bestelling niet meer voor 5-12 geleverd kon worden.
Aangezien de bestelling bedoeld was als Sinterklaascadeau heb ik de
de bestelling alsnog geannuleerd per telefoon en E-mail. Daarbij heb ik
tevens verzocht om het betaalde bedrag van 25,50 euro terug te storten.
Ik heb sindsdien niets vernomen totdat ik op 10-12. alsnog de bestelling in de brievenbus vond. Ik
heb die teruggezonden met een brief waarin de gang van zaken is uitgelegd en het herhaalde
verzoek om 25,50 euro terug te storten. Op mijn mails aan klantenservice wordt niet gereageerd,
behalve een bericht van ontvangst. De laatste mail is van 25 -1 waarin ik mededeel dat ik een klacht ga deponeren bij klachtenkompas. Ook daarop is niet gereageerd

De oplossing

terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reed Elsevier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reed Elsevier?