Klacht Reed Elsevier: Elsevier levert een bestelde en betaalde publicatie ook na een flink aantal reminders niet.

Klachtnummer
# 292412
Gebruiker
Putten15
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 november 2017 bestelde en betaalde ik als abonnee van Elsevier de "Speciale Editie Nederland" van Elsevier. Ook na een flink aantal reminders per e-mail en een telefoontje met de klantenservice (waarvan de medewerker een ongeïnteresseerde indruk maakte) heb ik nog steeds niets ontvangen. Sterker nog: afgezien van een procedure/voortgangsbericht op mijn eerste e-mail worden mijn mails niet beantwoord.

De oplossing

Gewoon de bestelde en betaalde publicatie leveren. Graag vergezeld van een excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reed Elsevier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reed Elsevier?