Klacht Reed Elsevier: Onredelijke opzegtermijn voor online abonnement!

Klachtnummer
# 297195
Gebruiker
C. Rentes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn jaar abonnement van Boerderij online loopt af per 1 april 2018, vandaag opgezegd en te horen gekregen dat men bij uitzondering 6 maanden opzegtermijn wil handhaven ipv 1 jaar. Ik heb voorgesteld dat 1 maand een redelijke termijn is voor een online abonnement. Hier gaat Reed Elsevier niet mee akkoord.

De oplossing

Online abonnement per 1 mei beeindigen en credit factuur voor 11/12 abonnementkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reed Elsevier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reed Elsevier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen