Klacht Reed Elsevier: Schandalig dat het sinds December 2019 moet duren voordat je het geld terug krijgt

Klachtnummer
# 429594
Gebruiker
duwtouw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds December 2019 bezig om €17,33 aan teveel betaalde abonnementskosten terug te krijgen.
Op 29 Januari 2020 kreeg ik eindelijk een email waarin bevestigd werd dat ik de €17,33 zou terug krijgen. Half februari nog niets ontvangen , email gestuurd en kreeg snel reactie duurt tot 31 dagen dus zou betekenen 29-02 Maar op 01-03 nog niets.
Op 03-03 wederom een email gestuurd dat ik het graag voor 06-03 zou ontvangen en dat ik zou afzien van de wettelijke €40,= . Nu zijn we inmiddels sinds 29-01 41 dagen verder en nog niets ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn teveel betaalde €17,33 zsm retour inclusief de wettelijke kosten voor de te late betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reed Elsevier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reed Elsevier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen