Klacht Refurbished.nl: Defect wordt niet onder garantie hersteld, toestel raakt zelfs verder beschadigd.

KlachtRefurbished.nl

Een refurbished iPhone X blijkt bij eerste gebruik een defect aan de speaker te hebben, de ander is niet/nauwelijks te verstaan. We melden dit en het toestel gaat volgens instructies van Refurbished.nl retour. Na een week meldt het bedrijf dat het defect door waterschade veroorzaakt zou zijn. Hierop reageren wij dat als dat zo mocht zijn, het toestel met dit defect geleverd is. Dan verandert Refurbished.nl van mening: er is valschade en dit is de reden van de defecte speaker. Er worden dan ook foto's getoond van schade die er niet was toen wij het toestel retourneerden. We accepteren dit niet en verlangen een kosteloos herstel/vervanging, maar Refurbished.nl geeft niet thuis en verschuilt zich achter haar voorwaarden: garantie vervalt als gevolg van de valschade. Dit is echter de omgekeerde wereld: het toestel is mét een defect geleverd en toen het toestel voor reparatie in hun beheer was, is er ook nog eens valschade ontstaan.

Kostenloze vervanging of ontbinding van de koopovereenkomst met restitutie van volledige aankoopbedrag.

Wij vinden dat Refurbished.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Refurbished.nl?