Opgelost door Refurbished.nl: Geen levering

content Opgelost
PH

Bij Refurbished.nl een iPhone gekocht vanwege hun snelle levering. Helaas ging er bij de levering aan ons iets goed mis. PostNL had geleverd, er was zelfs voor de levering getekend, alleen niet door ons. Een aflevering gaat wel eens mis, juist dan kun je je als bedrijf onderscheiden naar je klant toe. En dat heeft Refurbished.nl in ons geval ook gedaan. Alleen NIET op een positieve manier. Ondanks dat we 100% bewijs hadden dat we op het moment van levering van PostNL niet thuis waren (begrafenis 150 km van afleveradres), was Refurbished.nl op geen enkele manier bereid om alsnog een telefoon te leveren. Zelfs na schriftelijke bevestiging van Refurbished.nl dat wij inderdaad tijdens het moment van levering niet thuis waren wordt er niet geleverd. Eerst een (intern)onderzoek afwachten, dat duurt nu al weken. Dat ze hun klant niet leveren conform koopovereenkomst maakt niets uit.
Anyway, er zijn voldoende aanbieders van refurbished artikelen, denk dus goed na of je bij Refurbished.nl wilt bestellen. Als er iets misgaat en je komt in hetzelfde schuitje als ons, dan ben je goed de pineut. We hebben heel vaak gebeld en gemaild, maar vooralsnog geen iPhone geleverd gekregen. Inmiddels blijft Refurbished.nl al 2 weken in gebreke naar ons.

Leveren van de betaalde producten. Daarnaast een betere service. Je verschuilen achter interne procedures (die nergens genoemd staan) is niet van deze tijd. Bereikbaarheid van de afdeling die met je klacht bezig is bijRefurbished.nl is nooit bereikbaar. Je wordt elke keer door de telefoniste van de klantenservice tegengehouden. Op vragen om terug te bellen wordt geantwoord dat ze niet outbound kunnen bellen. Echt een slechte dienstverlening.

Wij vinden dat Refurbished.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

PH
Na het plaatsen van een review heeft refurbished aangeboden het geld terug te storten.

Ook een klacht indienen over Refurbished.nl?