Klacht Refurbished.nl: Super slechte service!

AshleyMaduro

Ik moest al ongeveer een maand geleden een retour-label ontvangen via de email om een telefoon te retourneren. 12 keer in 3 weken tijd naar Refurbished.nl klantenservice gebeld, maar niemand kon mij helpen. Er was ook geen leidinggevende die ik kon spreken. Steeds werd hetzelfde gezegd: Ze sturen mijn verzoek door naar een andere afdeling. Hele slechte service en zeker geen aanrader! Juist een grote afrader! Dit moet bekend worden over Refurbished, want zij zijn erg onprofessioneel. Wat op jullie site staat klopt geen moer van. Heb niet eens fatsoenlijk een track en trace code ontvangen en met klachten doen jullie niks.

Ik wil dat zij het op een of andere manier goed maken. Ik heb veel tijd verspild aan het steeds bellen naar Refurbished om mijn status te vragen. Tijdens ieder telefoongesprek gaven zij aan dat er contact met mij wordt opgenomen, maar dit is geen 1x gebeurd. Tot nu toe nog steeds de telefoon niet kunnen retourneren. Wat een onzin is Refurbished. Slechtste service ooit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Vooral wanneer je denkt dat het probleem door het bellen van de klantenservice wordt verholpen, maar tevergeefs.

Wij vinden dat Refurbished.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Refurbished.nl?