Klacht Refurbished.nl: Waardeloos

franckenpetra

Ik heb op 08-08-2022 een telefoon besteld. Die heb ik achteraf betaald via Klarna. Op 09-08-2022 zou de telefoon door Fedex bezorgd worden. Ik had ondertussen spijt van mijn aankoop en heb ze dat meteen via mail laten weten. Ik heb ze ook gezegd dat als de telefoon bezorgd zou worden ik het zou weigeren aan te nemen dan gaat hij terug naar hun. Ik heb op fedex gekeken en je kon zo zien dat hij 09-08 bezorgd zou worden. Ondertussen heb ik geprobeerd om op de site van Fedex het Pakketje tegen te houden. Later zag ik dat de bestelling van 09-08-2022 verhinderd was omdat de geadresseerde de zending geweigerd had. Ik neem aan dat ik dat zelf ben. Ondertussen gemaild met hun maar ik hoorde maar niks. Geprobeerd te bellen maar met 15 wachtende voor mij heb ik opgehangen. Ondertussen ben ik op internet gaan kijken of er iets over Refurbished.nl te vinden was. Ik zag tot mijn schrik dat er een facebookpagina bestond voor gedupeerden van Refurbished.nl Wat ik daar allemaal las daar lusten de honden geen brood van. Daar werd ook gezegd als je een review plaatste op Trustpilot Refurbished.nl wel zou reageren. Zo gezegd zo gedaan en ja hoor ik kreeg reactie. Ze Antwoordde dat de bestelling wel onderweg was en dat ik even geduld moest hebben. Ondertussen had ik Klarna ook op de hoogte gehouden en die hebben mijn betaling gepauzeerd. Klarna zei dat alleen de webwinkel de webwinkel de factuur kon aanpassen. Ze hebben mij geadviseerd om contact met webwinkel op te nemen en te vragen waar mij bestelling was. Ik moest alle communicatie goed bewaren en ik heb met hun afspraken kunnen maken. Het is nu 18-08-2022 en ik heb nog vernomen van Fedex en Refurbished.nl Als je op de site van fedex kijkt zie je dat het pakketje in Apeldoorn is maar het is nooit hier geweest. Ik heb meerdere malen gevraagd of Refurbished.nl mijn bestelling wil annuleren en gevraagd of ze bij Klarna de factuur willen aanpassen. Maar ik hoor niks en er gebeurd ook niks. Hoe kan dit bedrijf bestaan hoe is dat mogelijk na alles wat ik lees. Moet ik straks betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen? Ik wil dan ook een klacht indienen tegen dit bedrijf! Dit moet stoppen.

Mijn bestelling ORD31291501 annuleren en de factuur aanpassen bij Klarna. En bevestigen naar mijn mailadres fmholtkamp@hotmail.com

Wij vinden dat Refurbished.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Refurbished.nl?