Klacht Regenboog Apotheek: Factuur van Regenboog Apotheek, zonder medicatie af te hebben genomen

Michachim

Tot 03-02-2016 stond ik ingeschreven bij Apotheek de Regenboog. Op diezelfde datum is het herhaalrecept, met betrekking tot ADHD medicatie,dat nog bij de Regenboog Apotheek lag, doorgestuurd naar Apotheek de Laar. Sindsdien heb ik mijn medicatie daar opgehaald en nergens anders. De medicatie die ik bij de Regenboog Apotheek heb afgenomen is altijd ter plekke afgerekend via pin, aangezien zorgverzekeraar Achmea en de Regenboog Apotheek geen contract met elkaar hebben.

Op 31-12-2016 heb ik een aanmaning gekregen met een situatie die ik niet herken. PsyQ blijkt een recept op te hebben gestuurd naar Apotheek de Regenboog in Alkmaar op mijn naam, waarvan de rekening nog niet voldaan is. Afgezien van het feit dat ik in de afgelopen jaren niet in Alkmaar ben geweest, heb ik ook de desbetreffende medicatie nooit in mijn bezit gehad.

Het komt er op neer dat ik een bedrag moet betalen voor medicijnen die ik niet heb ontvangen, opgehaald of op welke manier dan ook heb gezien alleen, omdat het recept op mijn naam staat. Dit is een fout van PsyQ en Apotheek de Regenboog en ik ben niet van plan voor deze (oplopende) kosten op te draaien.

Ik heb met verschillende documenten aangetoond dat ik sinds 05-12-2015 geen medicatie meer heb afgenomen van de Regenboog Apotheek.
Daarnaast is er geen enkel bewijs geleverd dat aantoont dat ik de medicatie op heb gehaald of op welke manier in mijn bezit heb gehad. Het bewijsmateriaal dat ik heb geleverd toont het tegendeel aan en legt mijn situatie helder uit.

Het is onrechtvaardig hoe de heer Jan-Pieter Dupon & P. Harder mensen behandelen..

Persoonlijke excuses van J.P. Dupon en uiteraard kwijtschelding van de onterechte factuur en de kosten van het incassobureau.

Regenboog Apotheek
    Er is gehandeld conform de reglementen en patient is op de hoogte gesteld van de gang van zaken.
    De factuur is conform regelgeving en een excuses voor de terechte gang van zaken is dan ook ongepast.
    Verder verwijs ik u naar de communicatie die wij gehad hebben over het onderwerp.
    We wensen u succes met het 'moedwillig zwartmaken van een zorgverlener'.
    Uw klacht bleek dusdanig ongegrond dat ook de consumentenprogramma's u niet uit wilden nodigen.

Michachim
Ik ben niet op de hoogte gesteld van de gang van zaken, mijn oorspronkelijke e-mail is niet beantwoord, na 2maanden is er een sms verstuurd van een incassobureau. "Uw klacht bleek dusdanig ongegrond dat ook de consumentenprogramma's u niet wilden nodigen" Waar slaat dit op? dit is precies de oneerbiedige manier waarop Jan Pieter Dupon ook in de mail communiceert en wordt enkel genoemd om mijn (terechte) klacht minder geloofwaardig te maken. Dit is geen oplossing

Ook een klacht indienen over Regenboog Apotheek?