Klacht Regenboog Apotheek: Geen medicatie ontvangen!

Shiwawatiwa

Ik heb afgelopen dagen telefonisch contact gehad met dhr. Harder. over mijn recept voor ritalin retard. Wat ik al vreemd vond toe ik de Regenboog apotheek belde dat ik een 06 nummer moest bellen. Toen kreeg ik dhr. Harder aan de telefoon die gesprekken verliepen vreemd en onprofessioneel. Afgelopen vrijdag wederom gesproken met dhr. Harder met de vraag waar de medicatie bleef. Als het goed is krijg je ze morgen in de bus. Opzich ook al vreemd dat een medicijn wat onder de opiumwetgeving valt zomaar in de brieven te deponeren. Stel je voor dat het verkeerd gaat en kinderen krijgen de medicatie in handen. Voorheen kreeg ik mijn Concerta via Epharma en ik moest altijd tekenen voor ontvangst. Mooi dat er op zaterdag niets in de brievenbus lag. Dus ik heb besloten om door te gaan met Concerta na deze bijzonder vreemde/onprofessionele ervaring met dhr. Harder en de regenboog apotheek.

Ik wil niets meer met dhr. Harder of de regenboog apotheek te maken hebben. En ik wens ook geen factuur te ontvangen voor iets wat ik nooit heb ontvangen.

Regenboog Apotheek
    Goedemiddag,

het is merkwaardig om in de klacht te stellen dat u niks meer met de Regenboog Apotheek te maken wilt hebben, maar vervolgens uw onvrede uit dat Regenboog Apotheek niets heeft laten horen.
    Blijkbaar wilt u wel contact hebben.
    De medicatie is stopgezet en uw wens van geen contact met Regenboog Apotheek is gehonoreerd.

met vriendelijke groet,

JP Dupon

Shiwawatiwa
Ik heb helemaal niets gehoordvan de Regenboog apotheek.

Ook een klacht indienen over Regenboog Apotheek?