Klacht Regenboog Apotheek: Onklantvriendelijk en geldwolven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 427162
Gebruiker
Lisa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Paul Harder en jan pieter dupont zijn meest NIET klantvriendelijke geldwolven. Ze sturen rekeningen en dreigen met deurwaarders terwijl wij medicijnen hebben teruggestuurd en ook niet hebben ontvangen. Er valt ook niks mee te communiceren want na onze bewijzen (feiten, mails, contact, foto's) reageren ze alleen met u moet betalen en of reageren helemaal niet.

De oplossing

Dat wij niet hoeven te betalen voor medicijnen die wij hebben teruggestuurd (op hun eigen verzoek) en niet eens ontvangen hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Regenboog Apotheek
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Het enige bewijs dat er toe doet, namelijk dat u de medicatie retour heeft gezonden, heeft u niet geleverd. Wij hebben geen medicatie ontvangen.
    Alle retour gezonden medicatie wordt verwerkt, maar zolang we niets ontvangen kunnen we niets verwerken.
    We adviseren u een klacht in te dienen bij PostNL als u het verzonden heeft.

    Uw verdere beschuldigingen zullen we niet op ingaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik het met post nl moet uitzoeken. Wij hebben een foto gestuurd met daarop retour afzender (wat per mail is afgesproken ) het adres klopt waar wij het naar hebben verstuurd dus moeten ze het ook ontvangen hebben. Dat zij het volgens hun niet ontvangen hebben of misschien wel kwijt zijn geraakt is niet ons probleem. En dat proberen ze wel te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Regenboog Apotheek?