Opgelost door Regenboog Apotheek: Toegezonden medicatie niet ontvangen en ook niet nageleverd en niet te traceren

Jopie

Geen medicatie (dexamfetamine) ontvangen voor 2e keer. Helaas niet te traceren. Het is onverantwoord dit niet aangetekend te sturen Allereerst: ik twijfel niet aan feit dat e.e.a. wordt opgestuurd. Echter de manier waarop (als gewone post lijkt wel) vind ik kwalijk. Ik heb inmiddels nul vertrouwen in PostNL (niet de eerste keer dat ik kan fluiten naar af te leveren pakket). Bovendien: hoe ’bewijs’ ík dat ik iets níet heb ontvangen. Al tweemaal van de Regenboogapotheek. Ik was zo enorm blij met deze medicatie. Gezien het mij té veel stress levert is vanaf 20 dec. mn recept beëindigd. Die ‘afspraken en ‘onderzoeken met’ Post NL wat ik hier lees; sorry dat geloof ik niet, hoe ga je een enveloppe vinden die al maanden. zoek is?

Ik zou graag de nooit geleverde medicatie van 2 weken in oktober (15mg) alsnog (aangetekend -wellicht handig?) willen ontvangen. Evenals de medicatierol van 12 december die ik nu al in huis had moeten hebben. Maak het aanwijsbaar dat eea is ontvangen of niet en door wie. Ik heb nu niets en wellicht loopt er een hobo rond in Den Haag die lekker uit zn stekkertje gaat op de voor mij voorgeschreven mediatie. Ze maken mijn leven (sinds jaren) weer dragelijk. Ik wil zelfs voor de aangetekende post betalen.

Regenboog Apotheek
    Goedemorgen,

Het is vervelend te constateren dat u uw post niet heeft ontvangen.
    Zoals ik de klacht opmaak is het ook geen klacht tegen de Regenboog Apotheek (uw medicatie maakte immers uw leven weer draaglijk) maar een klacht tegen PostNL. We adviseren u dan ook de klacht daar verder in te steken om de oorzaak te achterhalen. Het zou immers zonde zijn om medicatie, die uw leven draaglijk maakt, niet meer te ontvangen.
    We zullen de laatste zending nogmaals versturen.

met vriendelijke groet,

JP Dupon

Goedemiddag heer of mevrouw Dupont,

Heel hartelijk dank voor de snelle reactie. Tevens erg fijn dat u de laatste medicatierol wederom wilt sturen, bedankt en ik ben erg blij maar vooral opgelucht.

U heeft absoluut gelijk -en dat vond ik ook zo vervelend aan de klacht- dat ik geen twijfel heb dát mijn medic. wordt opgestuurd door jullie. Echter als het transport stokt (en dat is vrij cruciaal in dezen...) dan is dat een vrij belangrijke schakel in het geheel. En dus: van PostNL en die laat m.i. veel steken vallen - ook als je opbelt.
    Vandaar mijn voorstel om míj́ u te betalen om eea aangetekend te kunnen versturen. Echter ook dáár snap ik weer dat als u voor mij een uitzondering maakt, dat ook natuurlijk van iemand anders wordt verwacht.

Hoe dan ook, veel dank voor uw snelle reactie en ik wacht de post wederom :) af.

Hartelijke groet,
    Jojanneke

Jopie
Alsnog mijn medicijnen aangetekend ontvangen, super!!! Heel blij mee- en mijn mentale ‘ik’ is daar ook gelukkig mee. Ik ben weer stuk stabieler. Dank jullie wel, Regenboog Apotheek: Dhr. Dupont& Dhr. harder! Hartelijke groet, Jojanneke

Ook een klacht indienen over Regenboog Apotheek?