Opgelost door Reggefiber: aanleg glasvezel duurt en blijft duren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61505
Gebruiker
EmJee
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het lukt Reggefiber niet om binnen 5-6 weken (informatie van hun website) de glasvezel aan te sluiten. De eerste afspraak was binnen die tijd (5 mei) maar sindsdien zijn er problemen en volgens mij werken zij niet hard genoeg om de problemen op te lossen. Nu (drie weken later) is er nog geen zicht op een plaatsingsdatum en 'zijn ze er mee bezig'. Steeds belooft men te bellen maar dit gebeurt niet. Het blijkt dat er dan nog geen nieuws is (nee, inderdaad is het hen nog steeds niet gelukt om het aan te sluiten) als ik zelf contact opneem. Door zelf steeds te bellen heb ik bereikt dat de casus bij 'speciale gevallen' is gaan behoren en dat de manager zelf in het probleem gedoken is. Tot nu toe geen resultaat helaas!!

De oplossing

realisering aansluiting glasvezelkabel en wel zo spoedig mogelijk! (Gewoon datgene waar jullie goed in zouden moeten zijn dus.....)

4 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte mevrouw Huisman-Borgers,Wij bevestigen de goede ontvangst van uw klacht op de website 26 mei jl. Allereest betreuren wij het feit dat u hinder hebt ondervonden van de uitrol van het glasvezelnetwerk. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar kunnen u helaas niet bereiken. Op welk tijdstip bent u goed bereikbaar? Of heeft u een ander nummer waarop we u telefonisch kunnen bereiken? Wij vertrouwen erop u hiermee voor nu voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Marlou
    Afdeling Klachten
  2. Auteur
    EmJee
    Datum
    Inmiddels is telefonisch contact geweest. Ik word op de hoogte gehouden. Zo weet ik dat men op zoek is naar een sleutel. As ik mijn sleutels zoek, houd ik niet op met zoeken totdat ik ze heb. Eens even kijken hoe lang het duurt bij Reggefiber....
    Ik bedoel: ik ben tevreeden over hoe men me nu op de hoogte houdt maar wat er werkelijk toe doet is dat morgen de aannemer de kabel aansluit. Toch?
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte mevrouw Huisman-Borgers, Er is zojuist telefonisch contact met uw zoon geweest.
    Hij meldde ons dat de glasvezelverbinding in zijn woning is aangebracht. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Marlou
    Afdeling Klachten
  4. Auteur
    EmJee
    Datum
    Goed gedaan Reggefiber!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EmJee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen