Opgelost door Reggefiber: Aansluiten van glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176175
Gebruiker
Erik
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na 2 maanden bellen nog geen afspraak kunnen maken voor het maken van de Internet aansluiting. Terwijl de glasvezelkabel al in de meterkast aanwezig is.

De oplossing

Aansluiten van de glasvezel kabel

4 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Kors,

    Bedankt voor uw melding op de website van Klachtenkompas d.d. 10/07/2016.

    Ik heb uw melding direct doorgezet naar de afdeling nieuwbouw. Zij hebben contact gehad met de uitvoerder van het project. Hij gaat morgen contact met u opnemen over de verder gang van zaken.

    Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Mascha Joren
    Escalatie team
  2. Auteur
    Erik
    Datum
    Vandaag de hele dag mijn telefoon bij de hand gehad. Maar ben niet gebeld door Reggefiber.
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Kors,

    Inmiddels heb ik terugkoppeling ontvangen van onze afdeling nieuwbouw.
    Ik heb vernomen dat de aansluiting inmiddels is gerealiseerd.

    Hierbij sluit ik dan ook uw klacht.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Mascha Joren
    Escalatie team
  4. Auteur
    Erik
    Datum
    Snelle afhandeling nadat het op klachtencompas heeft gestaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen