Klacht Reggefiber: Aansluiting glasvezsl

# 195639
Michael

Op 11/10 bij kpn een abonnement afgesloten voor glasvezel in mijn nieuwbouw woning. KPN zou mijn adres doorgeven aan reggefiber om mijn woning aan te sluiten.
Sindsdien diverse keren gebeld met de klantenservice van reggefiber. Iedere keer hetzelfde verhaal: met 2 dagen wordt er contact met u opgenomen. Ik wacht nog steeds...
Mijn adres is al diverse keren geëscaleerd, maar nooit bericht gehad van reggefiber of de aannemer die de aansluiting verzorgd.
Gisteren voor de tigste keer gebeld. Nu werd mij verteld dat ik binnen 8 (werk)uren gebeld zou worden voor een afspraak. Wederom niets gehoord.
Geen enkele belofte van de klantenservice wordt nagekomen.
Heb zelfs een monteur aan de deur gehad: "vandaag of morgen sluiten wij uw woning aan"
Dit is nu anderhalve week geleden.

Helaas is reggefiber de enige aanbieder van het glasvezel netwerk.
Blijkbaar maakt klanttevredenheid niets uit als je een monopolie hebt.

Zo snel mogelijk mijn woning aansluiten op glasvezel en geen loze beloftes meer.

Reggefiber
    Geachte heer Volder,

Ik heb klacht ook per e-mail ontvangen. Hier heb ik u zojuist een reactie opgegeven.

Ik heb uw adres doorgezet naar de betreffende afdeling en zodra ik meer weet, zal ik u direct informeren.

Joanne Baan
    Afdeling Klachten
    Michael
    Ik heb de mail ontvangen.
    Hopelijk is het dit keer geen loze belofte dat er vandaag, of morgen, contact wordt opgenomen.
    Dit hoor ik namelijk al weken. .....
    Joanne,
    In jouw mail aan mij schrijf je "en ga er vanuit dat ik vandaag en anders uiterlijk morgen een reactie ontvang. " Aangezien ik nog niet geïnformeerd ben ga ik er van uit dat jij nog niets hebt gehoord.
    Dus wederom een 'belofte' die niet nagekomen wordt. Dit flikt de klantenservice van reggefiber mij ook iedere keer. Vandaar dat ik een klacht indien, en dan dan wordt hetzelfde gedaan.
    Wanneer kan ik de aansluiting verwachten????
    Michael
    Na talloze telefoontjes naar de klantenservice hier een klacht geplaatst. Een klacht op internet, die iedereen kan zien, helpt blijkbaar wel.
    Monteur is net geweest en glasvezel is aangesloten.
    Michael
    Wederom loze beloften ontvangen via deze weg.
    Uiteindelijk is alles wel aangesloten, mogelijk door deze "openbare" klacht.

Michael

Ook een klacht indienen over Reggefiber?