Klacht Reggefiber: Aansluiting glasvezsl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 195639
Gebruiker
Michael
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 11/10 bij kpn een abonnement afgesloten voor glasvezel in mijn nieuwbouw woning. KPN zou mijn adres doorgeven aan reggefiber om mijn woning aan te sluiten.
Sindsdien diverse keren gebeld met de klantenservice van reggefiber. Iedere keer hetzelfde verhaal: met 2 dagen wordt er contact met u opgenomen. Ik wacht nog steeds...
Mijn adres is al diverse keren geëscaleerd, maar nooit bericht gehad van reggefiber of de aannemer die de aansluiting verzorgd.
Gisteren voor de tigste keer gebeld. Nu werd mij verteld dat ik binnen 8 (werk)uren gebeld zou worden voor een afspraak. Wederom niets gehoord.
Geen enkele belofte van de klantenservice wordt nagekomen.
Heb zelfs een monteur aan de deur gehad: "vandaag of morgen sluiten wij uw woning aan"
Dit is nu anderhalve week geleden.

Helaas is reggefiber de enige aanbieder van het glasvezel netwerk.
Blijkbaar maakt klanttevredenheid niets uit als je een monopolie hebt.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn woning aansluiten op glasvezel en geen loze beloftes meer.

5 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Volder,

    Ik heb klacht ook per e-mail ontvangen. Hier heb ik u zojuist een reactie opgegeven.

    Ik heb uw adres doorgezet naar de betreffende afdeling en zodra ik meer weet, zal ik u direct informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Joanne Baan
    Afdeling Klachten
  2. Auteur
    Michael
    Datum
    Ik heb de mail ontvangen.
    Hopelijk is het dit keer geen loze belofte dat er vandaag, of morgen, contact wordt opgenomen.
    Dit hoor ik namelijk al weken. .....
  3. Auteur
    Michael
    Datum
    Joanne,
    In jouw mail aan mij schrijf je "en ga er vanuit dat ik vandaag en anders uiterlijk morgen een reactie ontvang. " Aangezien ik nog niet geïnformeerd ben ga ik er van uit dat jij nog niets hebt gehoord.
    Dus wederom een 'belofte' die niet nagekomen wordt. Dit flikt de klantenservice van reggefiber mij ook iedere keer. Vandaar dat ik een klacht indien, en dan dan wordt hetzelfde gedaan.
    Wanneer kan ik de aansluiting verwachten????
  4. Auteur
    Michael
    Datum
    Na talloze telefoontjes naar de klantenservice hier een klacht geplaatst. Een klacht op internet, die iedereen kan zien, helpt blijkbaar wel.
    Monteur is net geweest en glasvezel is aangesloten.
  5. Auteur
    Michael
    Datum
    Wederom loze beloften ontvangen via deze weg.
    Uiteindelijk is alles wel aangesloten, mogelijk door deze "openbare" klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michael
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen