Klacht Reggefiber: Al twee maanden geen internet

Yvonnevan maele-wagensveld

Goedemiddag,

Waarschijnlijk is dit verhaal al honderden keren voorbij gekomen bij Reggefiber, maar blijkbaar is dat nog niet genoeg om het serieus te nemen en ons tegemoet te komen. Ik zal bij het begin beginnen:

Twee maanden geleden hebben mijn man en ik de sleutels gekregen van ons nieuwe huisje! Dat is natuurlijk allemaal heel leuk, maar ook een hoop geregel, onder andere het internet. Ons was van te voren verteld dat er een glasvezelaansluiting zou zijn voorzien bij oplevering van het huis, dus wij hadden de internet- en televisieprovider dan ook al netjes klaar staan voor het moment dat we er zouden intrekken (twee weken later). Helaas moesten we van de provider horen dat er helemaal nog geen glasvezel aanwezig was dus we hebben toen meteen contact opgenomen met Reggefiber. Die zeiden toen dat het inderdaad nog niet was aangesloten en dat dat soms kon uitlopen tot TWEE weken na oplevering. Inmiddels zijn we ACHT weken en vele telefoontjes verder, maar nog steeds niks!

Aangezien we heel veel geld hebben uitgegeven aan het constant contact opnemen met Reggefiber en het steeds herladen van onze internetbundels op de telefoon, zouden we graag zien dat deze kosten dan ook vergoed worden!

Reggefiber
    Geachte mevrouw Van Maele-Wagensveld,

Hartelijk dank voor uw melding op de website van Klachtenkompas
    d.d. 25-08-2016.

Ik begrijp uw situatie en heb meteen navraag voor u gedaan. Mijn collega's van nieuwbouw zijn er mee bezig en zodra er meer bekend is, hoort u van mijn collega's van nieuwbouw of mij

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marga Bouwhuis
    Escalatie team
    Reggefiber
    Geachte mevrouw Van Maele-Wagensveld,

De heer Dangremond heeft u gisteren op de hoogte gebracht omtrent de vergoeding.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marga Bouwhuis
    Escalatie team