Opgelost door Reggefiber: Eindkastje na glasvezelkabel ontbreekt en zou al tig keer geplaatst worden ...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 348084
Gebruiker
Project De Hofdame Den Helder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Glasvezelkabel is geplaatst maar afwerking laat al MAANDEN op zich wachten waardoor KPN niet kan aansluiten..... en wij zonder internet/TV/telefoon zitten.

De oplossing

Het eindkastjes plaatsen/afmonteren van de glasvezelkabel -die al in onze meterkast zit- zodat KPN ons kan aansluiten.

1 reactie

  1. Auteur
    Project De Hofdame Den Helder
    Datum
    Complimenten! De klus is gedaan door 2 zeer kundige medewerkers. Dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Project De Hofdame Den Helder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het eindkastje is geplaatst!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen