Klacht Reggefiber: er wordt geen glasvezel doorgetrokken naar ons huis

sad Niet opgelost
C.T. Leliveld

wij proberen al een half jaar een aansluiting te kregen op internet. het enige wat gedaan hoeft te worden is het doortrekken van de glasvezel naar ons huis. het schijnt niet te lukken. eerst duurt het maanden voor we een afspraak hebben, tig keer van het kastje naar de muur gestuurd. dan kunnen ze het glasvezel in de straat in niet vinden; de week erop zou er weer iemand komen, nooit op komen dagen; dan komen ze weer onverwacht langs en gaan ook weer zonder wat te zeggen weer weg. ook wordt elke keer aangegeven dat we teruggebeld worden, dat gebeurt niet. Klantenservice doet niets, maar dan ook niets met de klacht en wij maken hoge kosten voor gebruik mobiel internet.

glasvezel aanleggen

Geachte heer/mevrouw Leliveld,

Het spijt me te horen dat uw glasvezelaansluiting op dit moment nog niet is gerealiseerd en dat er onduidelijkheid heerst. Helaas kan ik die onduidelijkheid op dit moment nog niet direct wegnemen. Uw dossier is uitgezet naar onze uitvoering en wij wachten op antwoord. Inmiddels heb ik uw dossier wel opgeschaald in de hoop dit antwoord op korte termijn te krijgen.
    Wij zullen uw dossier in de gaten houden en koppelen aan u terug zodra wij meer weten.

Mijn excuses voor het ongemak.

C.T. Leliveld
    Wij hebben inmiddels iemand van Volker wessel aan de telefoon gehad. En de klucht gaat gewoon door: wij zijn gebeld om door te geven dat we binnen 2 weken gebeld worden over de planning. Dit is niet te geloven! Er er gebeurt dus nog steeds niets. En het helpt niet als je telefonisch je teleurstelling uitspreekt.

Op dit adres zijn ook 2 bedrijven gevestigd die nu samen het mobiel internet delen. Als de 1 even geen internet nodig heeft brengt deze de telefoon naar de ander zodat deze internet heeft, want het hele huis wordt niet gedekt.

Zwaar teleurgesteld.
    Geachte mevrouw Leliveld,

Hetgeen wat u hierboven noemt kregen wij ook zojuist als een terugkoppeling. We gaan hier voor u mee aan de slag om dit te bespoedigen en komen er op terug.

Mathijs
    Beste,

Helaas horen wij nog steeds niets. ...................
    Geachte mevrouw Leliveld,

Wij hebben er meteen weer een bericht voor u achteraan gestuurd. Wij hebben helaas ook nog geen terugkoppeling gehad op ons eerdere bericht.
    Zodra wij meer weten laten wij dit direct aan u weten.

Geachte mevrouw Leliveld,

Wij hebben de terugkoppeling gekregen dat de uitvoering met de werkvoorbereider in gesprek is over uw aansluiting. Hier hebben zij helaas wat tijd voor nodig, zodat zij met een goede inhoudelijke reactie en plan bij u terug kunnen komen.

De urgentie voor uw glasvezelaansluiting is aangegeven hierin. Wij blijven ons best doen om dit te bespoedigen voor u.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Beste Tamara

Dank voor het antwoord, maar feitelijk gebeurt er al een half jaar niets. En worden wij aan het lijntje gehouden. Wij weten in ieder geval niet meer wat wij moeten doen.......
    Geachte mevrouw Leliveld,

Mijn welgemeende excuses dat u dit zo ervaart.

Mijn collega Mathijs en ik houden uw dossier nauwlettend in de gaten. Wij doen ons best om zo spoedig mogelijk meer duidelijk te krijgen voor u.

Wij zijn met de uitvoering in gesprek over uw adres en zullen u hierover ook op de hoogte houden.

C.T. Leliveld
    Hallo Tamara is er al nieuws???

gr karin
    Beste Tamara,
    Inmiddels zijn we 14 dagen verder en er is nog niets veranderd. wij zouden door Volker wessels gebeld worden, ook dat is niet gebeurd. Dat hebben ze inmiddels meerdere keren beloofd, om binnen 14 dagen terug te bellen ( en dat alleen om deplanning door te geven) ... dat gaat nu al een tijdje zo... Wat moeten we nu doen de publiciteit zoeken ofzo om iets gedaan te krijgen????
    Geachte mevrouw Leliveld,

Helaas heb ik op dit moment nog geen duidelijkheid. Ik heb onze uitvoering nogmaals om opheldering gevraagd en aangegeven dat er op zeer korte termijn een afspraak met u gemaakt moet worden. Helaas kan ik mijn antwoord op dit moment geen andere wending geven. Zodra ik meer weet, koppel ik dit gelijk aan u terug.

Mijn excuses voor de situatie.

Vincent
    Reggefiber klachten
    Geachte mevrouw Leliveld,

Helaas heb ik momenteel nog steeds geen duidelijkheid voor u. Wij hebben nogmaals een bericht gestuurd naar onze uitvoering hierover om zo spoedig mogelijk een plandatum voor u duidelijk te krijgen.

Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen informeren wij u hierover.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Beste Tamara

Heel vervelende zaak . Ik weet het even niet meer.
    Geachte mevrouw Leliveld,

Hierbij een update vanuit de uitvoering.
    De uitvoering heeft aangegeven dat zij met een radar willen zoeken naar de kabel. De planning zou zijn dat dit binnen nu en 4 weken zou gebeuren. Wij hebben aangegeven dat wij dit een lange tijd vinden. Wij hebben het verzoek geplaatst om dit naar voren te halen.
    Zodra wij hier een terugkoppeling hebben gekregen zullen wij u hier direct over informeren.

Geachte mevrouw Leliveld,

Wij hebben zoals aangegeven bij de uitvoering gevraagd of de afspraak met betrekking tot het zoeken van de kabel naar voren kan worden gehaald. Wij zijn hier nog mee bezig.

Zodra wij meer informatie voor u hebben wordt u hierover geïnformeerd.

Geachte mevrouw Leliveld,

Wij hebben van de uitvoering het bericht gekregen dat zij donderdag 11 april en vrijdag 12 april graafwerkzaamheden uit zullen voeren. Hier wordt de kabel opgezocht en wanneer deze gevonden is zal deze in de woning naar binnen worden gebracht en worden afgemonteerd.

U heeft volgens onze informatie het rechtstreekse telefoonnummer van de uitvoering gekregen, voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze uitvoering.

C.T. Leliveld
    Daar ben ik heel blij mee.

C.T. Leliveld
Er zijn ruim twee weken geleden mensen langsgekomen die het glasvezel hebben gevonden in de straat . Echter er moet bij Reggefiber nog een handeling plaats vinden, dat is nog niet gebeurd na deze 2 weken, dus hebben wij nog geen internet tv etc. Dussss ....

Ook een klacht indienen over Reggefiber?