Klacht Reggefiber: Geen glasvezel 2 maanden wachten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 383564
Gebruiker
Daan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/ mevrouw,


Ik heb op 05/07 bij mijn provider een glasvezel abonnement aangevraagd, dit zou geen probleem zijn voor mijn provider om dit op mij adres te leveren. Ik heb met de monteur op 05/08 een afspraak voor plaatsing van de glasvezel modem en bedrading. Deze is op de dag zelf afgezegd i.v.m Reggefiber de benodigde kast of kabels nog niet heeft geleverd. Wel in de woningen alleen het laatste schakel punt moet nog geplaatst worden???ik wacht nu al bijna 2 maanden op mijn glasvezel internet. Als ik vraag wanneer de werkzaamheden gepland staan ?(wat natuurlijk wel gepland HAD moeten staat? )Wordt mij verteld dat ze dat helemaal niet weten wanneer deze wordt geplaatst. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en eis gewoon mijn afgesproken glasvezel verbindingen. Op korte termijn.

De oplossing

Monteurs aan het werken zetten zsm
Telefonisch contact ingediende klacht
Compensatie

3 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Hop,

    Ik begrijp dat u graag een werkende aansluiting wenst, echter is er vorige week pas voor het eerst contact met onze klantenservice geweest, waarna onze uitvoerende partij is aangestuurd om het signaal op de lijn te zetten en de aansluiting als zijnde gereed te melden, zodat dit ook zichtbaar wordt voor uw provider. Daarnaast is het ook nog bouwvak in uw regio, wat ook niet bevorderlijk is voor de doorlooptijd van dit dossier. Ik ga uw dossier wel laten escaleren bij onze uitvoerende partij om hier vaart achter te zetten zodat alles spoedig afgehandeld kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    KPN NetwerkNL Klachten
  2. Auteur
    Daan
    Datum
    Wanneer zou dit gereed kunnen worden, want op gereed zetten voor mij provider lijkt me niet iets waar ik lang op zou moeten wachten. Mij Provider geeft 19/08 aan als zo zijnde de verbinden actief is( doorjullie doorgegeven) ik geloof dit echter niet nadat ik meermaals met jullie contact heb gehad en bij jullie geen duidelijkheid is hoe wat en wanneer. 06/08 zou de verbinden al gereed zijn maar de was nog niet gereed

    Ik wil graag weten, wanneer de monteur deze komzetting gaat uitvoeren/ gereed maken en hoe mij provider aan 19/08 komt.
    Ik wil tevens ook telefonisch contact met een klachtafhandelaar.
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hop,

    Waar de provider de datum 19-08 vandaan haalt is ons niet bekend, ik zie deze wel terug als fictieve plandatum (waarvan de provider op de hoogte is dat deze fictief is). Vanuit onze uitvoerende partij kregen we zojuist de volgende terugkoppeling:
    De aannemer gesproken, die gaat morgen als eerste heen. Wordt nu contact gezocht met de klant

    Er zal dus contact met u opgenomen worden om een afspraak af te stemmen om alle werkzaamheden af te ronden.

    Telefonisch contact met ons kan via onze klantenservice, vanuit de klachtenafdeling informeren we u per e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    KPN NetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is reeds nog geen contact geweest tussen klant en aannemer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen