Klacht Reggefiber: geen glasvezel signaal

toon bergeijk

we hebben een glasvezelprobleem, zomaar ineens geen signaal meer, kpn heeft een monteur gestuurd en deze beloofde dat er binnen 4 uur een monteur zou zijn van reggefiber. nu wordt ik gebeld door een telefoniste van regefiber welke aangeeft dat dit overgenomen is door kpn-netwerk en dat die monteur niet in haar planning kan kijken. deze mevrouw was uiterst klant-onvriendelijk en laat mij gewoon barsten met de beloofde monteur, dit gaat zelfs 24uur duren, dit raakt kant noch wal, er moest niemand meer bij KPN gaan kopen dan zou 't wel anders worden, ze hebben het monopolie dat is gewoon de ramp. niemand beseft denk ik dat ook hun brood door klanten gesmeerd wordt.

snel en op een normale manier, niet op een toon zoals ik nu geholpen ben! Echt te gek voor woorden, als ik zo'n medewerker had schopte ik die vandaag nog buiten!

Reggefiber
    Geachte heer/mevrouw van der Sanden,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij te horen dat uw ervaring met mijn collega van de planningsdesk niet positief is geweest.

U geeft aan dat de monteur welke gisteren bij u is geweest heeft aangegeven dat er binnen 4 uur een monteur van ons ter plaatse zou zijn. Dit is helaas niet het geval. Zodra wij de opdracht binnen hebben nemen wij binnen 4 uur contact met u op om een afspraak in te plannen. Wij hebben de opdracht van deze monteur om 12 uur binnen gekregen en om 13 uur bent u gebeld om een afspraak in te plannen om de storing te verhelpen.

Ik zie dat er voor vandaag een afspraak ingepland staat. Zou u ons willen laten weten of de afspraak naar wens is verlopen?

Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten
    toon bergeijk
    zeker niet, we zijn gewoon thuis geweest van 10:35 tot nu, ik kreeg om12:41 een telefoontje dat de monteur om 12:08uur aan de deur geweest was en dat er niemand thuis was, mijn vrouw en dochter zaten op dat tijdstip gewoon op de bank, we hebben een vrijstaand huis met ramen tot op de grond, dus binnenkijken was niet moeilijk, we hebben nu al 2 dagen geen internet en geen tv dus aanbellen met een wifi camera-bel gaat zonder internet ook niet lukken, vandaar dat ze op de bank zaten. In het gesprek van de kpn netwerkplanning werd te kennen gegeven dat de monteur in de loop van de middag nog langs zou komen, vond ik goed, er was toch iemand thuis, ik had in het allereerste begin al aangegeven gebeld te willen worden als de monteur er was of nog liever al, als hij er naar toe op weg was, dit gingen ze niet doen, dus vandaar dat wij zeker thuis waren. de telefoniste die mij belde was verre van klantvriendelijk en ik wens niet op zo'n manier behandeld te worden, of dit nu kpn is of de koningin ik wil normaal en op een normale toon een gesprek te voeren en geen geirriteerd gesprek. om 13:24 wordt ik door dezelfde vervelende telefoniste gebeld dat de monteur al 2 keer aan de deur geweest is en dat ie voor mij vabdaag niet meer terug komt, ik kan een neiuwe afsrpaak voor morgen tussen 11:00-15:00uur, ik was het er niet mee eens maar dat interesseerde haar niks, ik kon kiezen morgen of later. dus heb ik maar weer gekozen voor morgen. ik heb een thuiswerkplek welke nu al 2 dagen niet te gebruiken is, we hebben een webshop waarmee we niks kunnen zonder internet, dan hebben we nog een kapsalon waar alles digitaal gaat, plannen betalen enz, dus ook hier hebben we pech.

als u dit leest mag u aangeven of dit normaal is! ik heb behalve de schade die ik lijdt nog een pakket sress erbij gekregen wat ik nu middels overwerken weg moet zien te werken, alles om zo'n niet meedenkend vervelend mens! graag uw reactie, Groeten Toon
    toon bergeijk
    ik heb nog geen antwoord gekregen, het probleem is inmiddels opgelost maar daarmee is mijn klacht nog niet afgewikkeld, ik verwacht gewoon een keurig antwoord
    toon bergeijk
    ik denk dat reggefiber / kpn schijt heeft aan klanten als er geen antwoord gegeven kan worden, ik verwacht altijd een antwoord terug, zeker na zo'n verhaal
    Reggefiber
    Geachte heer/mevrouw van der Sanden,

Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. Wij hebben uw klacht aangekaart bij onze uitvoering, zij zullen op korte termijn contact met u opnemen en dit samen met u afhandelen.

Vincent
    KPNNetwerkNL Klachten

Ook een klacht indienen over Reggefiber?