Klacht Reggefiber: Geen glasvezel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404530
Gebruiker
Gilfa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

27 november 2019 zie voorgaande klachten berichten.
Inmiddels is de glasvezel aansluiting meer dan 1 jaar geleden aangevraagd.
Hebben al 6 maanden een matig werkend noodpakket van KPN,waar overigens wel ons dank voor de service

Reggefiber heeft nog steeds geen contact opgenomen. Wij gaan deze week nu zelf weer contact opnemen met KPN om het contract proberen te laten ontbinden en gaan tijdelijk terug naar oude provider en zien dan vanzelf wel wanneer er glasvezel in de wijk word aangesloten. Wij willen er niet meer op wachten jammer dat hier niet op voorhand duidelijkheid over word gegeven dat voorkomt een hoop frustrati

De oplossing

Afspreken,beloftes nakomen of contract ontbinden en een tegemoetkoming.

2 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Faas,

    Onze excuses dat u zolang op een werkende glasvezelaansluiting aan het wachten bent.
    Wij hebben uw dossier opgeschaald en mijn verwachting hierin is dat ik spoedig meer informatie heb over uw adres.

    Wij zullen u zo snel mogelijk verder informeren hierover!

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL
  2. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Faas,

    Onze excuses dat u zolang op een werkende glasvezelaansluiting aan het wachten bent.
    Wij hebben uw dossier opgeschaald en mijn verwachting hierin is dat ik spoedig meer informatie heb over uw adres.

    Wij zullen u zo snel mogelijk verder informeren hierover!

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gilfa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reggefiber?