Klacht Reggefiber: Geen glasvezelaansluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388880
Gebruiker
Gilfa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geen glasvezel aansluiting 6 maanden na definitieve aanvraag

De oplossing

Glasvezelaansluiting

4 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Faas,

    Het spijt mij te horen dat u nog geen duidelijkheid heeft omtrent uw glasvezelaansluiting. Zoals aangegeven via www.klacht.nl hebben wij uw dossier ge√ęscaleerd en verwachten op korte termijn een terugkoppeling te ontvangen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wij komen er nog op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    KPNNetwerkNL Klachten
  2. Auteur
    Gilfa
    Datum
    Wat ik spijtig vind is dat wij al die maanden tot op heden geen concrete datum hebben mogen ontvangen.
    Graag wil ik telefonisch contact over het ontbinden van het contract.

  3. Auteur
    Gilfa
    Datum
    Graag telefonisch contact
  4. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Faas,

    Volgens onze informatie is er inmiddels contact opgenomen met u.. Ik verneem graag van u als dit het geval is.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    KPNNetwerkNL Klachten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gilfa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reggefiber heeft nog steeds geen contact opgenomen. Wij gaan deze week nu zelf weer contact opnemen met KPN om contract te laten ontbinden en gaan tijdelijk terug naar oude provider en zien dan vanzelf wel wanneer er glasvezel in de wijk word aangesloten. Wij willen er niet meer op wachten jammer dat hier niet op voorhand duidelijkheid over word gegeven dat voorkomt een hoop frustratie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?