Klacht Reggefiber: Geen schadevergoeding

Klachtnummer
# 253202
Gebruiker
ergteleurgesteld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is een verzoek tot schadevergoeding ingediend en dit wordt niet uitgekeerd. Belachelijke reactie dat we dingen moeten bewijzen met facturen waar we geen facturen van kunnen overleggen. Dit uitgelegd, telefonisch en schriftelijk, en inhoudelijk geen reactie.

De oplossing

Schadevergoeding accepteren

2 reacties

  1. Auteur
    ergteleurgesteld
    Datum
    Zoals verwacht geen reactie ...
  2. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Senneker,

    Ik heb u op 27 januari per e-mail voorzien van een reactie omdat ik het niet gepast vond om de bedragen op deze website te plaatsen. Maar wellicht heeft u deze niet ontvangen. Deze reactie kunt u hieronder terug lezen:

    Geachte heer/mevrouw Senneker, 

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    De gehele situatie is doorgezet naar Volker Wessels Telecom en dus ook bij hen bekend. Echter dienen zij wel facturen te ontvangen van de gemaakte kosten. U geeft aan dat u abonnementskosten van KPN vergoed wilt t.w.v. xx, telefoonkosten t.w.v. xx, digitenne kosten t.w.v. xx,- euro. Ik ga er vanuit dat hiervan facturen beschikbaar zijn die u bij hen kunt aanleveren.

    Voor wat betreft de reiskosten en hondenuitlaatservice kan ik mij voorstellen dat het lastiger wordt. Echter kan uw claim niet in behandeling genomen worden zonder aantoonbare gemaakte kosten.

    Ik wil u daarom vriendelijk vragen om de gevraagde facturen naar hen te verzenden zodat zij uw schadeclaim verder in behandeling kunnen nemen.

    Heeft u nog aanvullende vragen, dan hoor ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Joanne Baan 

    Daarbij heeft u vandaag contact opgenomen met de schade afdeling van Volker Wessels Telecom, welke uw schadeclaim verder in behandeling neemt, zoals ook aangegeven is. De afhandeling van uw case zal verder via hen verlopen.

    Met vriendelijke groet,
    Joanne Baan

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen