Opgelost door Reggefiber: Glasvezel niet mogelijk

MJ

Na een kort bezoek van de monteur (10 minuten) om de glasvezelkabel door te trekken naar ons appartement werd ons medegedeeld dat dit op dat moment niet mogelijk was aangezien de pvc buis welke hiervoor gebruikt werd is geblokkeerd. De tools waren niet aanwezig om dit te verhelpen.
Daarna nooit meer wat gehoord van reggefiber. Na zelf gebeld te hebben bleek dat de aanvraag 'on hold' is gezet. Na nog veel meer telefoontjes is ons adres als 'onmogelijk' gemarkeerd, terwijl alle buren wel gewoon glasvezel hebben.
Kwalijk is dat niemand bij reggefiber een oplossing wil vinden voor ons. Een andere monteur voor een 2nd opinion zou bijvoorbeeld gewenst zijn. In plaats daarvan komen ze met vele onnozele excuses (gemeente, aannemer, technisch probleem, etc).
Het zou Reggefiber sieren wanneer zij meer moeite zouden nemen om met een alternatief te komen voor het doortrekken van de glasvezelkabel.

Wij zouden op zijn minst een 2nd opinion van een andere monteur/aannemer willen. Reggefiber zou moeten denken in oplossingen, niet in onmogelijkheden. Reggefiber moet stoppen met het verschuilen achter excuses zoals het afschuiven op de aannemer, de gemeente, en het schermen met vage termen zoals een technisch probleem. Wees eerlijk, en neem je klanten serieus.

Reggefiber
    Geachte heer/mevrouw Janson,

Bedankt voor uw melding op de website van 3 september jl.

Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Ik heb uw melding direct doorgezet naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie.
    Zodra ik een terugkoppeling ontvang, zal ik u direct informeren.

Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

Joanne Baan
    Afdeling klachten
    Geachte Joanna Baan,

Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Kunt u mij een termijn geven waarbinnen ik een terugkoppeling mag verwachten?

Magiel Janson
    Reggefiber
    Geachte heer Janson,

Ik kan mij goed voorstellen dat dit te lang voor u duurt, mijn excuses hiervoor. Ik heb contact gehad met de betreffende collega en deze komt vandaag en anders uiterlijk morgen met een plandatum voor u.

Ik zal het in de gaten blijven houden.

Joanne Baan
    Geachte mevrouw Joanne Baan,

Inmiddels is het 4 dagen later, en heb ik nog altijd geen reactie mogen ontvangen. Ik was even blij verrast door uw snelle respons op mijn geplaatste klacht, maar helaas was het optimisme van korte duur.
    Ik zou het op prijs stellen als u mij uiterlijk morgen kunt benaderen met een reactie.

Magiel Janson
    MJ
    Hoewel Reggefiber zelf geen goede indruk op mij heeft achtergelaten heeft het aannemersbedrijf welke is ingehuurd door Reggefiber goed werk geleverd, en uiteindelijk de glasvezelkabel kunnen leggen.

MJ

Ook een klacht indienen over Reggefiber?