Opgelost door Reggefiber: Glasvezelaansluiting niet actief

angry Opgelost
MartijnBarneveld

In onze nieuwe kantoor is op 20 juli 2018 de glasvezelkabel incl. het kastje van Reggefiber aangesloten. Reggefiber kan de verbinding niet activeren omdat haar aannemer de verbinding nog niet gereed heeft gemeld. Alhoewel de medewerkers van Reggefiber uitermate vriendelijke zijn, is er naar bijna twee weken nog niets aan de situatie veranderd. Men blijft melden dat de aannemer niet reageert en dat Reggefiber daar ook niet aan kan doen. Ik heb al aangeboden foto's van de aansluiting te sturen zodat men kan zien dat deze echt aanwezig is, maar dat was volgens Reggefiber een wel iets te eenvoudige voorstelling van zaken. Wij hadden eind vorige week al moeten verhuizen en moeten nu uiterlijk woensdag 8 augustus as uit ons oude kantoorpand en zoals het er nu uitziet staan we dan met 9 man uit onze neus te eten omdat we geen internet hebben maar wel een aansluiting?!

Ophouden met de eigen aannemers de schuld te geven en verantwoordelijkheid te nemen. De aannemers zijn niet het probleem van de klant maar van Reggefiber. Het kan niet zijn dat een klant zo lang moet wachten door een probleem bij Reggefiber zelf. Direct de glasvezel actief melden zodat de provider actie kan ondernemen om de internetverbinding te regelen.

MartijnBarneveld
Uiteindelijke oplossing Beste Marianne, Bedankt voor uw reactie. De klacht is inderdaad opgelost, internet functioneert. Helaas is dit meer ondanks dan dankzij Reggefiber gebeurd. Met vriendelijke groet, Martijn