Klacht Reggefiber: Hele slechte service van Reggefiber en erg lange wachttijden

P.G.G.M. van Goor

Op 31 mei jl. is onze nieuwbouwwoning opgeleverd. Bij oplevering is geconstateerd dat er geen glasvezelkabel in huis lag, terwijl dit bij de buren wel het geval is. Ben 1 juni meteen gaan bellen met Reggefiber om de aansluiting te regelen. We zouden uiterlijk 30 juni worden aangesloten. We zijn nu 5 weken verder en er is nog niets geregeld. Twee weken geleden werd aangegeven dat er in de week van 18 juni graafwerkzaamheden zouden plaatsvinden en dat we in de week van 25 juni aangesloten zouden worden. Dit is nog steeds niet gebeurd en hebben hier ook geen bericht over ontvangen. Afgelopen maandag bij Reggefiber ge√ęscaleerd en krijg vandaag bericht van Volker Wessels dat ze pas over twee weken gaan aansluiten. Ik vind dit onacceptabel. We zitten nu met drie kinderen zonder tv en internet. Ik kan daardoor ook niet vanuit huis werken. Daarnaast irriteer ik me mateloos over de lange wachttijd bij Reggefiber. Je krijgt te horen dat de wachttijd minder dan een minuut is en vervolgens krijg je pas na bijna 10 minuten iemand aan de telefoon. Heb nu al meer dan 1 uur aan belkosten gemaakt en heb er nog steeds niets voor teruggekregen. Echt schandalig!

Zo snel mogelijk een glasvezelaansluiting zoals ook door Reggefiber toegezegd en niet pas over 2 weken. En een vergoeding van de telefoonkosten, net zoals ze keurig bij KPN doen.

P.G.G.M. van Goor
Uiteindelijke oplossing In de tussentijd is ons al twee keer een datum toegezegd maar gisteren wederom telefoon gehad dat ook volgende week niet gaat lukken. Er wordt ook niet aangegeven waarom het niet lukt en ook geen nieuwe datum afgegeven. We zitten nu al weken zonder tv en internet en dat is met drie kinderen, nota bene in de zomervakantie, verre van fijn.