Klacht Reggefiber: Kabelbreuk wordt niet gerepareerd

Jordyy44

Op vrijdag 4-12-2015 zou mijn glasvezelverbinding opgeleverd worden. Na bezoek van de KPN monteur op maandag 7-12 bleek dat er geen signaal was. Dezelfde avond is de eerste monteur van SPIE (aannemer ingehuurd door Reggefiber) langs geweest om het glasvezelmodem te vervangen. Dit lostte het probleem niet op.
Een dag later is de volgende monteur langs geweest om de vezel door te meten en er blijkt een breuk te zijn in het complex.

Na er diezelfde dag weer een extra monteur bijgehaald te hebben, blijkt dat ze niet in de kast kunnen waar de vezel uitkomt, terwijl volgens de VVE reggefiber hiervoor een sleutel heeft.

Inmiddels zijn we bijna 10 dagen verder en wil zowel Reggefiber als de aannemer die zij inhuren nauwelijks stappen ondernemen omdat ze simpel weg niet weten hoe ze toegang moeten krijgen (waar ze de sleutel hebben)

Werkend signaal en goede communicatie over wie wat een keer gaat doen!

Reggefiber
    Geachte heer De Renet,

Bedankt voor uw melding op de website van 16-12-2015.
    We hebben inmiddels telefonisch contact gehad.

Vandaag of morgen wordt er aan de storing gewerkt.

Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

Mascha Joren
    Escalatie team
    Jordyy44
    Zoals hierboven aangegeven telefonisch contact gehad op wo middag 16-12. Er werd me beloofd dat er diezelfde avond of anders donderdag iemand zou langskomen.

Nadat ik op donderdag om 14.00u nog niks had gehoord, zelf contact op genomen. Er zou zeker iemand komen vanmiddag.

Om 17.45 nog niks gehoord, dus weer gebeld. Er werd beloofd dat de aannemer binnen 10 min contact op zou nemen en vandaag 18-12 zou komen.

Echter aannemer belde me en kan pas di 22-12.

Dus weer 3x een loze belofte!
    Reggefiber
    Geachte heer Renet,

Zoals zojuist telefonisch besproken is alles naar tevredenheid opgelost en heeft u diensten en sluit ik hierbij de klacht.

Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

Mascha Joren
    Escalatie team

Ook een klacht indienen over Reggefiber?