Opgelost door Reggefiber: Klacht KPN: mimimaal 3 maanden wachten op glasvezel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 365520
Gebruiker
R1986
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De klacht
Al 3 maanden wachten wij op de aanleg/aansluiting van onze glasvezel verbinding.
Al 3 maanden krijgen we niks te horen behalve dan dat ze niks weten en dat het bij de uitvoerende partij ligt.

Er worden geen afspraken gemaakt en wij zien ook geen beweging in de aanleg.

De oplossing

De glasvezel aanleggen voor de overige 14 woningen van de nieuwbouwwijk .

4 woningen van de nieuwbouwwijk zijn maanden geleden al gedaan.

3 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Bil,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben uw dossier uitstaan bij onze uitvoering om spoedig meer duidelijkheid te verkrijgen voor uw glasvezelaansluiting. Helaas hebben wij hier nog geen terugkoppeling op gekregen.

    Wij sturen elke ochtend de uitvoering uw adres toe om er meer druk op te zetten zodat wij spoedig meer duidelijkheid voor u hebben.

    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara
    KPNNetwerkNL Klachten
  2. Auteur
    R1986
    Datum
    Bij thuiskomst bleek inderdaad de glasvezel vanaf buiten de woning in geschoten te zijn.

    Hopelijk communiceert de uitvoerder wel vooraf de datum wanneer de huisaansluiting wordt uitgevoerd.

    We moeten er namelijk wel vrij voor nemen zodat er iemand thuis is.
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bil,

    Vanuit onze uitvoerende partij kregen we zojuist de terugkoppeling dat er een afspraak is gemaakt voor aanstaande vrijdag 17-05-2019.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    Kpn NetwerkNL Klachten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nu.... eindelijk een keer een afspraak gemaakt... maar dit is eerder ook al een keer het geval geweest. Pas als het vrijdag inderdaad afgemonteerd is, is mijn klacht afgehandeld. Maar ik blijf erbij, de communicatie van Reggefiber/KPN/VolkerWessels telecom heeft veel ruimte voor verbetering
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen