Opgelost door Reggefiber: Na 10 maanden nog steeds geen glasvezel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 330133
Gebruiker
TZand
Datum
1 reactie

Details

De klacht

10 maanden later en nog steeds geen glasvezel. Bij de helpdesk blijft men vertellen dat ‘er aan wordt gewerkt’, wat een klucht!

De oplossing

Nu eindelijk aanleggen van de laatste meters glasvezel

1 reactie

  1. Auteur
    TZand
    Datum
    Beste Vincent, dank voor je reactie. Inmiddels heb ik meerdere keren vernomen dat onze woning aangesloten zou worden (zie gespreksnotities) maar tot op heden is deze deadline meermaals geruisloos voorbijgegaan. Iedereen vindt het altijd ‘verveld’ en ‘begrijp het ook niet’ maar tot op heden heb ik nog geen verklaring ontvangen, en dat inmiddels 10 maanden! Wat moet ik doen om jullie wel te bewegen? Media aandacht? Advocaat? Zeg het maar...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TZand
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aansluiting is in week 47 ingepland
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Reggefiber?