Opgelost door Reggefiber: Na 3 maanden nog geen glasvezel

deklos

Op 3 maart jl. heb ik Vodafone Thuis aangevraagd. De bevestigingsbrief vermeldt dat de aansluiting naar schatting vanaf 22-04-2016 kan plaatsvinden.

Inmiddels is het juni, maar nog altijd geen internet. De glasvezelkabel ligt langs de erfgrens.

Inblazen van de glasvezelkabel vanaf de erfgrens naar de voordeur, het in huis afmonteren, en installatie van het glasvezelmodem.

Reggefiber
    Geachte heer Van Kamp,

Bedankt voor uw melding op de website van d.d. 01-06-2016.

Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Ik heb uw melding direct doorgezet naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie.
    Zodra ik een terugkoppeling ontvang, zal ik u direct informeren.

Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

Mascha Joren
    Escalatie team
    Geachte mevrouw Joren,

Hartelijk dank voor uw spoedige reactie en het doorzetten van mijn melding. Vanmiddag ben ik gebeld door Current Connect, en een afspraak gemaakt voor woensdag 8 juni a.s. Dan wordt de kabel ingeblazen en in huis afgemonteerd.

Ivo van Kamp
    Reggefiber
    Geachte heer Van Kamp,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. U geeft aan dat alles naar tevredenheid is afgehandeld..

Hierbij sluit ik dan ook de klacht.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mascha Joren
    Escalatie team
    deklos
    Op woensdag 8 juni is de glasvezelkabel ingeschoten en in huis afgemonteerd.

deklos

Ook een klacht indienen over Reggefiber?