Opgelost door Reggefiber: Na 3 maanden nog geen glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 170588
Gebruiker
deklos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 3 maart jl. heb ik Vodafone Thuis aangevraagd. De bevestigingsbrief vermeldt dat de aansluiting naar schatting vanaf 22-04-2016 kan plaatsvinden.

Inmiddels is het juni, maar nog altijd geen internet. De glasvezelkabel ligt langs de erfgrens.

De oplossing

Inblazen van de glasvezelkabel vanaf de erfgrens naar de voordeur, het in huis afmonteren, en installatie van het glasvezelmodem.

4 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Van Kamp,

    Bedankt voor uw melding op de website van d.d. 01-06-2016.

    Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Ik heb uw melding direct doorgezet naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie.
    Zodra ik een terugkoppeling ontvang, zal ik u direct informeren.

    Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Mascha Joren
    Escalatie team
  2. Auteur
    deklos
    Datum
    Geachte mevrouw Joren,

    Hartelijk dank voor uw spoedige reactie en het doorzetten van mijn melding. Vanmiddag ben ik gebeld door Current Connect, en een afspraak gemaakt voor woensdag 8 juni a.s. Dan wordt de kabel ingeblazen en in huis afgemonteerd.

    Met vriendelijke groet,
    Ivo van Kamp
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Van Kamp,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. U geeft aan dat alles naar tevredenheid is afgehandeld..

    Hierbij sluit ik dan ook de klacht.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Mascha Joren
    Escalatie team
  4. Auteur
    deklos
    Datum
    Op woensdag 8 juni is de glasvezelkabel ingeschoten en in huis afgemonteerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deklos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Reggefiber?