Opgelost door Reggefiber: Niet aansluiten glasvezel ivm abonnement Tele2

Vrijbuiter

Ongeveer 2 jr geleden werd in onze wijk in Hoofddorp glasvezel aangelegd. Bij ons huis - Vrijbuiterhof 28, - hebben wij het aanwezige team erop gewezen dat de route die ze wilde kiezen niet mogelijk was en hebben een alternatieve plek aangegeven. Zij wisten het beter. Zeven teams, meerdere deskundigen later stak de glasvezel nog uit de grond net voor (onze plek. De toenmalige temaschef gaf aan dat dit geen probleem zou zijn. Op het moment dat wij glasvezel zouden willen zouden zij het in het huis komen aanleggen. De niet aanwezigheid van glasvezel in ons huis is een direct gevolg van het geklungel van Reggefibre. Nu willen wij glasvezel van Tele2. Tele2 geeft aan dat we dit bij Reggefibre moeten aangeven.Bellend met Reggefibre blijkt dat zij ten ene male weigeren: zaken te doen met Tele2 , of er alsnog voor te zorgen dat het kastje in huis wordt aangelelegd, c.q. ons met het klachtennummer door te verbinden. De naam waarmee gesproken is op vijrdag 8 mei 10h15 is "Hennine"

Het alsnog komen aanleggen van het glasvezelkastje in huis door REggefibre zonder daarvoor van provider te moeten verwisselen. Zij hebben in eerste instantie hun werk niet netjes afgemaakt -de glasvezel steekt uit de grond net voor de plek waar hij wel het huis in kan- Zo als het nu ligt worden wij gedwongen van provider te wisselen door hun omissie. In de afhandeling van dit alles zijn wij niet beleefd door hen behandeld. KLeinerende betweterige opmerkingen werklui terwijl daar iedere keer - 7 maal - vrij voor genomen moest worden van werk, het moeten boos worden met de klantenservice om te zorgen dat alle informatie boven water komt, het niet hebben van de mogelijkheid tot het vastleggen van een klacht.

Reggefiber
    Geachte heer/mevrouw (naam),Bedankt voor uw melding op de website van d.d. jl. Ik begrijp uw situatie volledig en hiervoor wil ik allereerst mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Ik heb uw melding in behandeling en neem dinsdag 12 mei a.s. contact met u op.Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet,
    Roliena Hofsteenge
    Escalatie team
    Vrijbuiter
    Na de publicatie van onze klacht werden win uitermate vriendelijk door hen benaderd. Ondertussen is de glasfiber aangelegd. Hij Moët not wel gecontroleerd worsen of hij al die tijd in weer en wind Niet he's basics is. Dit is ons not toegezegd. Zij zouden ons zelfs helpen met de verderere aansluiting bij tele2. Het most not wel geveuren maar Dit is een anders firma van voor de klacht. Het is jammer dat wij eerst gedwongen werden boos te worden

Vrijbuiter

Ook een klacht indienen over Reggefiber?