Opgelost door Reggefiber: niet functionerende aansluiting op glasvezelkabel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 6208
Gebruiker
Ron Koek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In jan/feb 2012 is mijn woning aangesloten op de glasvezelkabel. Het modem bleek niet te functioneren door een kabelbreuk op ca. 68m afstand. Door de vorst kon de 'kabelploeg' dit niet direct verhelpen. Op 23 mrt bericht Reggefiber, dat ze de aannemer opdracht hadden gegeven om contact op te nemen en de FTU af te monteren. De aannemer meldde telefonisch dat zodra de breuk was hersteld hij mijn aansluiting opnieuw zou controleren. Toen op 6 jun. nog niets was gebeurd heb ik Reggefiber opnieuw (tevergeefs gebeld en ) gemaild. Op 14 jun. mailde ik een herinnering. Op 15 jun kwam het bericht dat de juiste persoon was gevonden en mij spoedig zou bellen. Op 21 jun maar weer gemaild dat ik nog steeds niet was gebeld. Op 28 jun heb ik gemaild het nu genoeg te vinden en Reggefiber gesommeerd het vóór 15 jul. in orde te maken en aangegeven dat ik mijn toestemming (om de aansluiting in mijn woning te maken) na de datum intrek en het modem en kabel uit/van mijn eigendom/terrein zal verwijderen.

De oplossing

Zorgen dat de aansluiting goed functionerend wordt opgeleverd of als dat niet lukt wordt vervangen of verwijderd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Reggefiber is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ron Koek
    Datum
    Uiteindelijk heeft Reggefiber de aansluiting weten te activeren met een suboptimale oplossing. Een nieuwe kabel trekken naar de juiste verdeelkast vonden ze echter te kostbaar. Nota bene een fout (kabelbreuk) van de door Reggefiber zelf ingehuurde kabelboer konden ze blijkbaar niet op deze partij verhalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron Koek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen