Opgelost door Reggefiber: Niet nakomen van afspraken en onmogelijk om nieuwe afspraken te maken met aannemer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339313
Gebruiker
Een heel boos iemand
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf komt afspraken niet na en het is onmogelijk om contact te leggen met de aannemer om storing te komen oplossen.

De oplossing

Zo snen mogelijk de storing oplossen.

3 reacties

  1. Auteur
    Een heel boos iemand
    Datum
    Reggefiber is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
    WAAAAAAAATTTTT 2 weken.
    Jullie zijn niet wijs!
  2. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stikkelorum,

    Excuses dat u dit zo ervaart. Ik zie dat er eerst een afspraak stond voor afgelopen dinsdag en dat deze is herplant naar vandaag toe. Graag hoor ik van u of de afspraak van vandaag naar wens is verlopen en of alles is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    Reggefiber Klachten
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Stikkelorum,

    Ik zie dat de storing inmiddels is verholpen. Ik hoop dat uw verbinding op dit moment weer naar behoren werkt.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    Reggefiber Klachten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Een heel boos iemand
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is in behandeling genomen en opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen