Klacht Reggefiber: Reggefiber komt afspraken niet na

Klachtnummer
# 255424
Gebruiker
Wietze M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Monteur is niet komen opdagen op de gemaakte afspraak tussen 12 en 16 uur.

Ik heb voor deze afspraak een vakantiedag van 8 uur moeten opnemen

De oplossing

Vergoeding van de gemaakte kosten door de verloren en verspilde tijd en het aansluiten van het glasvezel op een tijdstipt na 5 uur of in het weekend zodat ik niet nog meer tijd verspil. Ook is het van belang dat dit snel gebeurt en niet nog 3 weken op zich laat wachten net als deze afspraak

2 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mestemaker,

    Bedankt voor uw melding op de website van 6 maart.

    Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Ik heb uw melding direct doorgezet naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie.
    Zodra ik een terugkoppeling ontvang, zal ik u direct informeren.

    Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Joanne Baan
    Afdeling klachten
  2. Auteur
    Wietze M
    Datum
    Het probleem bij jullie is dat jullie bedrijfs organisatie niet in orde is.

    Hoe jullie dit gaan oplossen is niet mijn zaak.
    Wel wel mijn zaak is. Is wanneer jullie langs kunnen komen. Mijn voorstel. Vanmiddag 5 uur. Of. Morgen 4 of 5 uur.

    En dus niet tussen 12 en 18 of wat dan ook. Gewoon een tijd prikken en dan opkomen dagen misschien een half uur van te voren bellen.

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen