Klacht Reggefiber: Reggefiber/KPN NetwerkNL is onduidelijk en kan mij niet vertellen wanneer ik internet zal hebben

Klachtnummer
# 486490
Gebruiker
Ikwordhiermoedeloosvan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag (6 okt) is mijn nieuwbouw appartement opgeleverd. Alles is aanwezig en de bekabeling is ook reeds aangelegd. Echter kan KPN geen monteur langs sturen om de installatie te doen, omdat 'het gebouw' nog niet aangesloten/aangemeld zou zijn.

Ondertussen meermaals contact met KPN, de verhuurmakelaar (en die met de aannemer) en Reggefiber/KPN NetwerkNL gehad en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. De een zegt dat de aannemer het moet aanleggen, de ander zegt dat het netwerk nog aangemeld moet worden.

Helaas heb ik hier allemaal niks aan en weet ik niet wanneer mijn glasvezelbekabeling wel zal worden aangemeld. Ondertussen moet ik wel thuiswerken vanwege het corona-virus (wat dus niet kan, omdat er geen tv/internet verbinding is).

Derhalve bovenstaande klacht. Graag zou ik willen vernemen wanneer het netwerk zal worden aangemeld. Hoe moeilijk kan het zijn?

De oplossing

Dat het netwerk aangemeld wordt en dat mij verteld wordt wanneer dit gaat gebeuren.

2 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Het spijt me te horen dat uw adres nog niet gereed is gemeld in ons systeem. Ik zie dat u vandaag contact heeft gehad met mijn collega en dat er een nieuwbouwdossier is aangemaakt. Dat dossier hebben wij uitgezet naar onze uitvoering en hen verzocht contact met u op te nemen als er nog werk moet worden verricht. Wij hebben tevens gevraagd u en ons te voorzien van een terugkoppeling wat er nog moet gebeuren en voor wanneer dit gepland staat.

    Helaas is er op dit moment nog niet meer bekend. Zodra er meer bekend is, koppelt onze nieuwbouw afdeling dit gelijk aan u terug.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    KPNNetwerkNL Klachten (voorheen Reggefiber)
  2. Auteur
    Ikwordhiermoedeloosvan
    Datum
    Beste Vincent,

    Allereerst dank voor de snelle reactie!

    Ik weet niet precies wat wordt bedoeld met het doorzetten van het dossier naar jullie 'uitvoering'. Ik maak de aanname dat dit de uitvoerende partij zal zijn (ik denk de (onder)aannemer).

    Ik wacht nog even af.

    Groet

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen