Klacht Reggefiber: Slechte werkwijze en montage

Klachtnummer
# 33242
Gebruiker
Sander
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 27-08-2013 is bij ons de glasvezelleiding de woning in gebracht en afgemonteerd in de meterkast. Wij hebben meerdere malen aangegeven hoe en waar we de leiding en aansluiting zouden willen hebben, dit omdat wij in de meterkast links alle data/telecommunicatie en rechts alle elektra hebben zitten.

Hier is geen gehoor aan gegeven met als gevolg dat de glasvezelleiding met lussen/knikken en bochten kriskras door de kruipruimte en meterkast liep. De leidingweg die Reggefiber heeft gebruikt (onze elektra, niet de aangegeven data) zat vol gestopt met stenen/bouwgruis en siliconenkit, hierdoor was deze voor ons onbruikbaar geworden. Inmiddels heb ik het werk van deze amateurs zelf moeten doen en herstellen, helaas beschik ik niet over de apparatuur om een fusielas te kunnen maken en zitten we nu weer zonder aansluiting...

De oplossing

Opnieuw aflassen van de connectoren in de meterkast.

3 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Wij bevestigen de goede ontvangst van uw melding op de website waarin u aangeeft een klacht te hebben over de aanleg van glasvezel.Inmiddels hebben wij uw klacht doorgestuurd naar ons servicepunt in Epe. Zij nemen uw mail verder in behandeling en nemen z.s.m. contact met u op voor een spoedige afhandeling van zaken.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Medewerker Customer Service Center
  2. Auteur
    Sander
    Datum
    Er is voorgesteld de problemen te verhelpen tijdens het installeren van het modem voor ons abonnement, wij zijn in afwachting...
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Reggefiber heeft contact opgenomen met de bewoner, en zijn vraag beantwoordMet vriendelijke groet,
    Medewerker Customer Service Center

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen