Opgelost door Reggefiber: stoep slordig eruit en slordig erin, laag modder op grindoprit

margreet

Vandaag is de stoep tegen de rand van ons pas aangelegde oprit opengelegd voor glasvezel. Onze oprit is van grind. De stoeptegels zijn op de oprit gegooid en vervolgens is er een geul uitgegraven, waarbij er veel modder op het grind is gekomen.
Na het aanleggen van de kabel zijn de stoeptegels er weer ingelegd, maar niet aangetrilt, dus het ligt schots en scheef. De tegels liggen hoger dan de afsluitband tussen de oprit en de stoep. Echt heel slordig. En onze oprit eindigt nu aan de stoepkant in een laag grond. Het grind is daar niet meer te zien en de modder haal je daar ook niet zomaar weer weg. Deze klacht is ook via het contactformulier van de website van Reggefiber verstuurd.

Dat onze oprit weer in de oude staat wordt hersteld. Ik vermoed dat er een klein deel van het grind vervangen moet worden om het weer netjes te krijgen.

Reggefiber
    Bedankt voor uw melding op de website van Klachtenkompas d.d. 11-02-2015. Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Ik heb uw melding direct doorgezet naar de betreffende afdeling binnen onze organisatie.
    Zodra ik een terugkoppeling ontvang, zal ik u direct informeren. Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, Mascha Joren
    margreet
    Er is gister iemand aan de deur geweest om de klacht te bespreken. Excuses zijn gemaakt. De stoep was inmiddels al weer netjes. Er is beloofd dat het grind zou worden schoongemaakt. Duidelijk besproken: rand grind eruit (daar waar de modder zit) en de modder eruit zeven of spoelen en dan grind weer terug. Dit zou gebeuren. Wat blijkt, er is gewoon wat grind over het modder geschoven. Schuif je dit weer terug, is het probleem nog gewoon daar. Verstoppen is dit en niet schoonmaken, zoals beloofd.
    Reggefiber
    Hartelijk dank voor uw melding. Ik heb inmiddels contact gehad met de heer De Haan hierover. Ik heb uw bevindingen ook meteen intern doorgespeeld. Zodra ik terukoppeling hierover heb, zal ik u direct informeren. Met vriendelijke groet,
    Mascha Joren
    Reggefiber
    We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Alles is inmiddels naar tevredenheid opgelost. Het grind is schoongemaakt.Met vriendelijke groet,
    Mascha Joren
    margreet
    Klacht is keurig opgelost. Grind ziet er weer netjes uit. Er is ook iemand aan de deur geweest om te checken of alles naar tevredenheid was.

margreet

Ook een klacht indienen over Reggefiber?