Klacht Reggefiber: Telkens 3 weken wachten voor een monteur

Klachtnummer
# 179276
Gebruiker
Micho
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is voor de 6de keer een monteursafspraak gemaakt om mijn glasvezelaansluiting tot orde te krijgen. Er wordt steeds beweerd dat ze het probleem hebben gevonden en dat er een nieuwe monteursafspraak gemaakt moet worden om het probleem op te lossen, maar tevergeefs. Het is nog niet opgelost bijna 4 maanden later. Telkens moest ik ongeveer 3 weken wachten op een monteur. De ene keer vertellen ze me dat ze een koppeling moeten bestellen uit China en dat het daarom wat langer duurde en nu vertellen ze me dat het de vakantieperiode is en dat het daarom langer duurt. Ik word dus gewoon aan het lijntje gehouden. Nu had ik dus vorige week gebeld met jullie klantenservice(voor de zoveelste keer) en vertelde dat ik weer 3 weken moest wachten op een monteur en wilde graag een monteursafspraak eerder hebben als dat kon. De medewerker zou iets interns doorgeven en ik zou teruggebeld worden. Helaas is dit nog niet gebeurd. Er worden dus beloftes gemaakt die niet nagekomen worden.

De oplossing

Graag zsm een monteurafspraak en niet weer 2-3 weken wachten en een eventuele vergoeding voor de gemaakte belkosten

1 reactie

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer Barakat,

    Hartelijk dank voor uw melding op de website van Klachtenkompas
    d.d. 01-08-2016.

    Ik begrijp uw situatie en heb meteen navraag voor u gedaan. De afspraak staat gepland op 16-08-2016 van 08.00 tot 16.00 uur. Dit is de eerste mogelijkheid om deze afspraak in te plannen. Helaas lukt het niet om de afspraak te vervroegen.

    Voor een eventuele vergoeding wil ik u verwijzen naar uw provider.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Mascha Joren
    Escalatie team

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen